Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Aleš Gačnik

Together there are 140 keywords, that are appearing 223 times.
27 of them (19.29 % of all) appear more than once, together appearing 110 times (49.33 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x14.55%turizem
12x10.91%kulturni turizem
11x10%vinski turizem
7x6.36%gastronomija
6x5.45%Slovenija
5x4.55%gastronomski turizem, dediščina
4x3.64%pust
3x2.73%zaključne projektne naloge, tradicija, razvoj, vino, kulturna dediščina, turistična ponudba
2x1.82%dogodki, festivali, Štajerska, Ptuj, grajski turizem, sakralna dediščina, Piran, kreativni turizem, turist, muzeji, gradovi, analize, muzej
1xliteratura, vinorodni okoliš, terroir, Bizeljsko, repnice, vinogradništvo, Bela krajina, vinotoč, vinska cesta, vinsko-turistična destinacija, Tapas, gastronomska strategija, lokalne prireditve, ljudske naade, destinacije, ljudske šege, istrske pijače, istrska jedi, valorizacija, vinski tuirzem, Istra, tematske poti, Maribor, vinska destinacija, kulinarična dediščina, tradicionalna posebnost, programi, Primož Trubar, šole, Pišece, turistične agencije, čipkarstvo, klekljarice, čipkarice, navade, šege, pustovanje, klekljarstvo, promoviranje, geografska označba, mestni turizem, turistična atrakcija, Prekmurje, označba porekla, kurentovanje, karneval, dediščinski turizem, kozolci, muzeji na prostem, ekomuzeji, Dobova, Svečina, turistične kmetije, tradicionalnost, turistične kmetije na Kočevskem, Kočevsko, ekološke turistične kmetije, muzejska pedagogika, kulinarika, gostinski obrati, mai vinarji, promocija vina, marketing, Libeliče, Novo mesto, identiteta destinacije, ekoturizem, ekološko kmetijstvo, Posavje, vinske fontane, Primorska, Podravje, muzejska kavarna, vinska fontana, vinski turist, Evropska prestolnica kulture, Haloze, hostel, kolesarstvo, gastronomsko turistična identiteta, Novi Sad, nesnovna kulturna dediščina, lastne korenine, lokalno, strateški dokumenti, prireditve, Spodnja Savinjska dolina, kultura mladih, komercializacija, kavarna, zidanice, šagre, osmice, novodobni prazniki, stari prazniki, istrska kulinarika, praznične jedi, fašenk, Vipavska dolina, Francija, Grad Svečina, vinorodna regija Bordeaux, vinorodni okoliši, rudarji, Trbovlje, lokalno prebivalstvo, vinsko kreativne vsebine, povezovanje, sodelovanje, slovenski muzeji, hrana, vinske ceste, kulinarične prireditve
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica