Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Karmen Medica

Together there are 186 keywords, that are appearing 259 times.
25 of them (13.44 % of all) appear more than once, together appearing 98 times (37.84 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
19x19.39%zaključna dela
13x13.27%diplomska dela
8x8.16%mediji
6x6.12%identiteta, Slovenija
5x5.1%kultura
3x3.06%multikulturalizem, integracija, migracije
2x2.04%diskriminacija, komunikacija, oglaševanje, večkulturnost, upor, množični mediji, etnična identiteta, medkulturni dialog, prostor, stereotipi, novinarstvo, film, multikulturnost, feminizem, lokalna identiteta, magistrske naloge
1xupanje, teorija okvirjanja, antropologija hrane, solidarnost, arpillera, mobilizacija virov, položaj žensk, biografije, etnično mešani zakoni, mit, antropologija, Idrija, nova družbena gibanja, volilna pravica žensk, popotništvo, ženske, izbira ženske, gozd, gospodarstvo, etnično mešane družine, les, krošnjarji, prebivalci, Kočevje, kočevski Nemci, strategija, Roots and Shoots (Korenine in poganjki), idrijski žlikrofi, starostniki, nakupovalne navade, gospodinja, ženska, trženje, starejši potrošniki, način življenja, muslimani, kritična diskurzivna analiza, integracijska politika, državljanstvo, Švedska, analiza diskurza, manjšinski mediji, Cerkljanski mladinski alternativni klub, italijanska manjšina v Sloveniji, narodne manjšine, družba, skupnost, migracijska politika, iskalci zatočišča, begunci, neregularne migracije, Evropa, večjezičnost, etničnost, nestrpnost, konflikt, C.M.A.K., lokalna skupnost, islam, islamska skupnost, igre na srečo, hazard, hrana, blagovna znamka, postmoderna, potrošnja, etika oglaševanja, legalno igralništvo, igralniški turizem, posvojitev v vsakdanjem življenju, skupinska identiteta, individualna identiteta, humanitarno delo, zvezdniška posvojitev, Grand Casino Portorož, posvojitev otrok, mednarodna posvojitev, kulturne razlike, šivanje, grafiti, družbena kritičnost, Porodica bistrih potoka, Božidar Mandić, Banksy, street art, demokratične države, medkulturna komunikacija, ulična umetnost, teatar, umetnost, rasizem, temnopolti nogometaši, spol, nogomet, navijači, alternativa, mesto, priroda, cenzura, Radio Študent, marginalizacija, slovenska narodna manjšina v Italiji, manjšinjski mediji, Radio Trst A, Jugoslavija, etnične manjšine, Tržič, kulturna dediščina, tradicija, razvedrilni radijski programi, mladi poslušalci, mainstream mediji, teorija rizome, država, alternativni mediji, skupnostni mediji, ohranjanje jezika, multikulturna komunikacija, etika, transspolnost, cisspolnost, Volčja druščina, rokodelstvo, quilting, krpanke, vpliv filma, vpliv medijev, identifikacija, virtualna identiteta, socializacija, ročna dela, pritikelj, slovenska manjšina, šolstvo, Italija, spletne skupnosti, globalizacija, popularizacija, internet, prenos znanja, Radio Multikulti, kozmopolitizem, epidemija, pandemija, neenakost, covid-19, hišne pomočnice, vizualna komunikacija, dnevne migrantke, prehajanje državne meje, neenakost v medijih, TV-serija, Walt Disney, gluhota, gluhi in naglušni, risani film, animirani film, Ferrante, Elena: Genialna prijateljica, predsodki, Slovenci v Italiji
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica