Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marija Pisk

Together there are 169 keywords, that are appearing 382 times.
49 of them (28.99 % of all) appear more than once, together appearing 262 times (68.59 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
38x14.5%matematika
19x7.25%predšolski otroci
17x6.49%štetje
14x5.34%razvrščanje
12x4.58%igra
10x3.82%matematika v vrtcu, kurikulum
8x3.05%vzgojitelji
7x2.67%števila, didaktične igre
6x2.29%otroška igra, predšolski otroki
5x1.91%matematika v predšolskem obdobju, vrtec
4x1.53%geometrija z merjenjem, logika in jezik, logika, razvojne značilnosti, barve, matematične vsebine, otroki, geometrija, predšolsko obdobje
3x1.15%strategije štetja, drevesni prikaz, dejavnosti, kurikul, medpodročne povezave, prikazi, preštevanje, prvo starostno obdobje, matematične dejavnosti, geometrijska telesa
2x0.76%učenje otrok, didaktična igra, kurikulum v vrtcu, otroci, grafični prikazi, jezik, zgodnje učenje matematike, razvojne značilnosti otrok, matematični sklopi, geometrijski liki, obdelava podatkov, lastnosti, vzorci, zanikanje, spremljanje napredka, poimenovanje
1xdejavnosti štetja, vsakodnevne dejavnosti, predšolska matematika, matematične igre, števila do deset, učenje skozi izkušnje, usvajanje koncepta, Piaget, veččutno učenje, vloga odraslih, prostorske sposobnosti, ligika in jezik, orientacija v prostoru, dobre igrače, otroki in jezik, otroki in matematika, matematična področja, cerebralna paraliza, vloga odraslih pri igri, strokovni delavci, inkluzija, kurikulum za vrtce, informacijsko-procesne teorije, starši, rastoče zaporedje, velikost, prepoznavanje, padajoče zaporedje, igra in igrače, Montessori pedagogika, Montessori vrtci, didaktična sredstva, vloga odraslega, dnevna rutina, simboli, učenje skozi izkušnjo, malčki, aktivno učenje, razvojna teorija, javni vrtci, didaktčni material, negacija, matematična znanja, didaktični pristop, drugi barvni zaboj, vizualizacija, prepoznavanje barv, kamni, uporaba čutil, Montessori materiali, matematični pojmi, igrače, zaznavanje, Reggio Emilia, Carrollov prikaz, opismenjevanje, relacije, situacije otrokovega vsakdana, lastnost, montessori in javni vrtec, medpodročno povezovanje, gibalne igre, štetje nazaj, grafično ponazarjanje zanikanja, Kurikulum, Euler-Vennov prikaz, izražanje z zanikanjem, števila in štetje, vrednotenje, primerjanje, pojma visok in velik, izidi merjenja, ocenjevanje, napredek, izkušnje, naravni material, vloga vzgojitelja, pesmi, rime, didaktični koraki, zbiranje podatkov, konstantna nadstandardna enota, standardna enota, relativna enota, dolžina, prikaz, merjenje, učenje z izkušnjo, matematična področja in dejavnosti, aktivni poslušalci, kompetentnost, vzgojiteljice, igre, preglednice, matematično opismenjevanje, izzivi, didkatična sredstva, socialne igre, skupine, sklop Logika in jezik, dejavnosti v vrtcu, didkatične igre, sklopi in teme, glasba, predšolska vzgoja, prirejanje, vzorci in zaporedja, štetje in števila, montessori materiali, spremljanje, montessori pedagogika, rezultati, matematični izrazi, merjenje prostornine, količinski izrazi, lutke, motivacija, geometrijska telesa in liki, geometrijske oblike, posamezniki
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica