Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Amalija Žakelj

Together there are 213 keywords, that are appearing 404 times.
55 of them (25.82 % of all) appear more than once, together appearing 246 times (60.89 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
32x13.01%matematika
18x7.32%matematika v vrtcu
13x5.28%predšolsko obdobje, predšolski otroci
10x4.07%otroci
7x2.85%matematične dejavnosti, predšolska vzgoja
6x2.44%razvrščanje, kurikulum, motivacija, igra
5x2.03%vzgojitelji, subitizacija, didaktični pripomočki, geometrijska telesa, kurikulum za vrtce, geometrijski liki, geometrija
4x1.63%štetje, števila, drevesni diagram
3x1.22%obdelava podatkov, Carrollov diagram, geometrijska telesa in liki, merjenje, števila in štetje, vzorci, dejavnosti
2x0.81%relativna enota, razumevanje, strategije štetja, matematična področja, narava, prvo starostno obdobje, številske predstave, matematične vsebine, načela štetja, medpodročno povezovanje, drugo starostno obdobje, igre, aktivno učenje, koraki merjenja, učitelji, učenci, vrtec, načrtovane dejavnosti, simboli, matematika v predšolskem obdobju, geometrijske oblike, matematika za otroke, didaktične igre, uspešnost, Kurikulum za vrtce, prvi razred, simetrija
1xtekmovanje, učni načrt za matematiko, mednarodni matematični kenguru, planning, covert curriculum, mathematical activities, mathematical fields, udeležba, uspeh, subitizacijske kartice, prikazi, stopnje besedilnih nalog, didaktična igra, od telesa k liku, bralna pismenost, besedilne naloge, grafični prikazi, nacionalno preverjanje znanja, preverjanje, vloge števil, konteksti števil, pristop telesa k liku, načrtovanje, prikriti kurikulum, izvirni delovni projekt pomoči, lastnosti, zgodovina števil, algebra, logika in jezik, mathematics, petstopenjski model pomoči, aktivne oblike učenja in poučevanja, geometrijski problemi, kombinatorika, prosta igra, 3. triletje, IKT, razredni učitelji, didaktika matematike, osnovna šola, informacijska in komunikacijska tehnologija, didaktične naloge, učne težave pri matematiki, gibanje, ustvarjalnost, sodelovanje, ustvarjalni gib, prvo triletje osnovne šole, matematika in naravoslovje, matematični problemi, integriran pouk, medpredmetno povezovanje, učno okolje, gozd, razvoj pojma število, dolžina, vloga učitelja pri vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, masa, matematične igre, fino motorika, zgodnje otroštvo, pravljice, lutkovne pravljice, naravni materiali, konstantno nadstandardna enota, kurikul, posebnosti poučevanja v kombiniranem oddelku, organizacija dela v kombiniranem oddelku, orientacija, matematične dejavnosti in pojmi, matematika in standardi znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, šolska svetovalna služba, cilji, kombiniran pouk, kombinirani oddelki, otrok, črte, matematični vzorci, naravni vzorci, razvojna področja, prvo razvojno obdobje, glasbeni vzorci, gibalni vzorci, matematični predkoncept razvrščanje, matematični predkoncept vzorci, vloga vzgojitelja, matematični predpojmi, učenje štetja, načrtovane aktivnosti, verjetnost, osnovni pojmi verjetnosti in uporaba v konkretnih situacijah, matematični sklopi, matematični predkoncepti, štetje v vrtcu, število, učenje, otroci prvega starostnega obdobja, učna pot, čas, količine, razumevanje časa, količina, ocenjevanje, besedilni problemi, vzroki za težave, reševanje besedilnih nalog, prostornina, matematični razvoj predšolskih otrok, pojem simetrija, formativno spremljanje, menjava okolja, računalnik za matematiko v vrtcu, računalniške tehnologije za matematični razvoj predšolskih otrok, razvoj matematičnih predkonceptov v vrtcu, logične operacije za predšolske otroke, uporaba informacijskih tehnologij v vrtcu, otroci stari od pet do šest let, Euler-Vennov diagram, didaktično gradivo, vrtci na Dolenjskem, Brunarjev model, šolski sistem, vloga vzgojiteljev, razvoj matematičnega mišljenja, slovenski vrtci, zunanje okolje, mnenja vzgojiteljev, razredna stopnja, matematični kurikul, metode razvoja, otroška igra, konstruktivizem, otrokov razvoj, primerjava, TIMSS, Slovenija, Norveška, matematična pismenost, moč množice, gozd kot spodbudno učno okolje, medpodročne povezave, geometrija in merjenje, gozdna pedagogika, motiviranost, OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom, avtizem, učenje na prostem, merjenje mase, konstantna nestandardna enota, drevesni prikaz, Carrollov prikaz, Euler-Vennov prikaz, prikaz s stolpci, mnenje, matematično področje, spodbujanje ustvarjalnosti, strokovni delavci, transmisijski pristop
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica