Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketingObjavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2664; Prenosov: 98 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: nevromarketing, funkcijska magnetna resonanca, marketing, oglaševanje, potrošnik, etika, raziskavaObjavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 4700; Prenosov: 279 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanjeObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3196; Prenosov: 211 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: oglaševanje, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomijaObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3309; Prenosov: 153 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: nevromarketing, funkcionalna magnetna resonanca, oglaševanje, potrošniki, nevrolingvistikaObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3749; Prenosov: 159 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...