Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Medijska produkcija : Skripta
Zoran Medved, 2024, drugo učno gradivo

Opis: Medijska produkcija je krovni pojem, ki zajema vse postopke priprave, produkcije, obdelave in razširjanja medijskih vsebin in storitev na sodobnih medijskih platformah. Po prehodu iz analogne v digitalno radiodifuzijo ob koncu prvega desetletja 21. stoletja, ki je združil zahteve po političnih, tehnoloških in strukturnih spremembah vlog medijskih producentov in njihovega dostopa do medijskih občinstev, so tradicionalni mediji opustili vlogo edinih producentov medijskih vsebin in ob manjšem deležu lastne produkcije vse bolj postajajo podjetja in ustanove za naročanje, nakupovanje, prodajo in razširjanje medijskih vsebin. Do teh sprememb je prišlo in še potekajo pod vplivom medijske konvergence, združevanja ne le medijskih vsebin na novih spletno posredovanih medijskih platformah, ampak tudi produkcijskih procesov in načinov razširjanja medijskih vsebin med uporabniki. Nove tehnologije in na njih zasnovane naprave so spremenile naravo posameznih tradicionalnih medijskih poklicev (novinarjev, snemalcev in montažerjev), ter nabor znanj, ki so po novem potrebna za opravljanje teh del, organizacijo dela in celovito delovanje medijskih podjetij in ustanov. Prišlo je tudi do demonopolizacije nekaterih poklicev, zlasti novinarskega, saj je finančna dostopnost novih, večopravilno zmogljivih mobilnih naprav omogoča razvoj tudi drugih oblik novinarstva, ko so državljansko, skupnostno in novinarstvo na družabnih omrežjih. Pod vplivom tehnološko pogojenega optimizma v praksi prihaja do enačenja vlog poklicev, ki dejansko sodelujejo v produkciji medijskih vsebin, in vlog tistih, ki medijsko produkcijo samo posnemajo. Spreminja se tudi definicija medijev, pri čemer mednje pogosto nekritično uvrščajo tudi oblike komuniciranja, ki z mediji nimajo veliko skupnega.
Ključne besede: mediji, medijska produkcija, medijska konvergenca, video novinarstvo, mobilno novinarstvo, študijsko gradivo
Objavljeno v RUP: 20.02.2024; Ogledov: 520; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (4,55 MB)

2.
Ustanovitev lastnega podjetja - poslovni načrt : zaključna projektna naloga
Jan Porić, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: poslovni načrt, video produkcija, snemanje, video, montaža
Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1370; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (652,37 KB)

3.
Aktivistični državljan v kontekstu (globalne) informacijske ekonomije
Peter Sekloča, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek v ospredje postavlja idejo aktivističnega državljana in sooča teorije, ki novo informacijsko in komunikacijsko tehnologijo postavljajo kot vzvod za demokratizacijo elektronske javne sfere, s teorijami, ki opozarjajo na različno sposobnost množičnih ali osebnih medijev pri generiranju političnega vpliva. Razlike so osvetljene na treh področjih družbenega sistema komuniciranja - na infrastrukturi, distribucijskih servisih ter na vsebinah in komunikacijskih servisih. Teza je, da avtorji, ki v razvoju IKT vidijo izhod iz hierarhično vodene produkcije sporočil, ne upoštevajo kontradiktornega odnosa med interesi korporativnih lastnikov in končnih uporabnikov. Avtor ugotavlja, da je amaterska produkcija tematsko dokaj razpršena, obenem pa prevzema del stroškov dela in opreme, tako da jo današnja konstelacija političnih in ekonomskih sil brez nevarnosti, da bi bila sposobna generirati večjo količino političnega vpliva, mnogokrat močno stimulira.
Ključne besede: državljanstvo, javna sfera, mediji, produkcija, distribucija, informacijska ekonomija, tehnologija
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 3068; Prenosov: 83
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
Theoretical shortcomings of the Grossman model
Rok Hren, 2012, pregledni znanstveni članek

Ključne besede: zdravje, povpraševanje po zdravju, model, zdravstvena ekonomija, produkcija zdravja
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3397; Prenosov: 92
URL Povezava na celotno besedilo

6.
Trženje slovenskih filmov
Tina Štefančič, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: filmska produkcija, filmi, talenti, filmska industrija, institucije, kinematografija, trženje, investicije, promocija
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3173; Prenosov: 140
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
Jerica Prelovec, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: revija Kaplje, povojna revijalna produkcija, Idrija, literarne revije, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3341; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (601,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici