1. |
2. Ravnatelj in dejavniki motivacije za delo zaposlenih v vzgoji in izobraževanjuJelka Marin, 2009, magistrsko delo Ključne besede: zaposleni, kadri, ravnanje z ljudmi, zadovoljstvo, motivacija, motivacijski dejavniki, motivi, potrebe, učitelji, ravnatelji Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4449; Prenosov: 188 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Zaposleni kot največji kapital podjetjaKarlinca Delbello, 2006, diplomsko delo Ključne besede: management, motiviranje, ravnanje z ljudmi, vodja, vodenje, zaposleni, človeške zmožnosti, poslovna uspešnost, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3837; Prenosov: 134 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modelaKatja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, izvirni znanstveni članek Opis: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost. Ključne besede: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3415; Prenosov: 103 Povezava na celotno besedilo |
5. |
6. |