1. |
2. |
3. Pojmovanja učiteljic in obravnava različnih družinskih skupnosti v osnovni šoli : doktorska disertacijaTanja Pavlič, 2017, doktorska disertacija Ključne besede: družina, družinske spremembe, kurikulum, učbeniki, učitelji, učiteljice, pojmovanja učiteljic, pristopi učenja in poučevanja, šolska klima, disertacije Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1678; Prenosov: 106 Celotno besedilo (2,62 MB) |
4. Odnos ravnateljev in strokovnih delavcev vrtcev in predstavnikov lokalnih skupnosti do izvajanja predšolskih programov za ogrožene otroke : doktorska disertacijaJerneja Jager, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: ogroženi otroci, otrokove pravice, enake možnosti, predšolski programi, vrtec, vzgojitelji, lokalna skupnost, kakovost Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1856; Prenosov: 87 Celotno besedilo (3,54 MB) |
5. |
6. Učinki treninga tehnik razmišljanja po Edwardu de Bonu na učence v osnovni šoli : doktorska disertacijaBojana Tancer, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: razmišljanje, eksplicitno učenje, metoda CoRT, ustvarjalno razmišljanje, motivacija, samopodoba, osnovna šola, disertacije Objavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 3876; Prenosov: 77 Celotno besedilo (1,74 MB) |
7. Vzgojno ravnanje učitelja in oblikovanje moralne samopodobe učenca : doktorska disertacijaTamara Velikonja, 2015, doktorska disertacija Ključne besede: vzgojni pristopi, moralni razvoj, moralna samopodoba, samoregulacija, moteče vedenje, moralne kršitve, socialno-konvencionalne kršitve, odgovonost Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4173; Prenosov: 300 Celotno besedilo (2,24 MB) |