Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Vanja Riccarda Kiswarday, Jana Suklan, Karmen Drljić, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Rezilienca je dinamičen proces, za katerega sta značilni splošna življenjska prilagodljivost in prožnost mladostnika, ki kljub težavam ohranja svoj pričakovani razvoj. Pri tem imajo pomembno vlogo varovalni dejavniki tako znotraj posameznika kot tudi v njegovem družbenem okolju. Vzgojno-izobraževalne institucije lahko prispevajo k razvoju tako etnične identitete kot tudi rezilience. Etnična identiteta je psihosocialni razvojni proces, znotraj katerega se mladostnik na podlagi raziskovanja in razumevanja svoje etnične pripadnosti opredeli. Možni so štirje etnično identitetni statusi: privzeti, razpršeni, odloženi in doseženi. Omenjamo tudi dva modela spodbujanja razvoja rezilience v šoli, na podlagi katerih v zaključku oblikujemo priporočila za medkulturno inkluzivno usmerjeno šolo. Naš namen je bil razrešiti dihotomnost etnične identitete kot varovalnega dejavnika ali dejavnika tveganja pri mladostnikih iz priseljenskih družin. Strukturiran vprašalnik, ki je vključeval lestvico rezilience in merilno lestvico etnične identitete, je med marcem in junijem 2011 rešilo 371 slovenskih mladostnikov različnih etničnih pripadnosti, starih med 12 in 19 leti. Lestvica rezilience je bila v raziskavah prepoznana kot ustrezni merilni inštrument za merjenje stopnje rezilince med mladostniki in pripadniki različnih narodnosti. V preteklosti je bila izmerjena visoka zanesljivost obeh lestvic. V obeh primerih je bil koeficient Cronbach alfa nad 0,80. Hipoteze smo preverjali z analizo varianc in Games-Howellovim post hoc preizkusom. Rezultati so pokazali, da je dosežena etnična identiteta vplivala na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin. Inkluzivna in multikulturna šola je šola, ki mladostnikom dopušča raziskovanje in izražanje etnične identitete ter skozi vzgojno-izobraževalne procese posreduje multikulturne kompetence, ki so ključne za širšo socialno kohezijo in družbeno zrelost.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mladostniki, rezilienca, varovalni dejavniki, etnična identiteta
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1405; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Simona Plavčak, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: izzivi, inkluzija, naglušnost, sodelovanje, starši, vzgojitelji, surdopedagogi
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1205; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Arheologija za vse
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič, 2016, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: osebe s posebnimi potrebami, inkluzija, arheologija, univerzalni dizajn, kulturna dediščina
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1206; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: Teorija rezilientnosti preučuje odziv na stresne in emocionalno naporne okoliščine. Kaže se v posameznikovi zmožnosti konstruktivnega odziva na izzive iz okolja. Prve konkretne izkušnje z otroki s posebnimi potrebami na pedagoški praksi lahko študentom bodočim vzgojiteljem zaradi še nezadostnih izkušenj in kompetenc predstavljajo izziv, ki je včasih lahko naporen. V kvalitativni raziskavi smo želeli ugotoviti, kako se na praksi izraža rezilientnost študentk študijskega programa Predšolske vzgoje, Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, skozi opazovanje mentorjeve inkluzivnosti ter skozi prepoznavanja izzivov pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami. Analiziranih je bilo 43 poročil strnjene pedagoške prakse študentk tretjega letnika predšolske vzgoje. Rezultati so pokazali, da študentke pri vzgojiteljicah mentoricah prepoznavajo tako inkluzivna kot neinkluzivna stališča in delovanja, toda pogosteje opisujejo inkluzivnost. Nadalje smo ugotovili, da se dobra polovica študentk (55,8 %) na konkretno izkušnjo inkluzije odzove proaktivno, 44,2 % pa pasivno. Študenti, ki proaktivnega odziva še niso zmožni, potrebujejo podporo in usmerjanje, predvsem pa mehanizme, s pomočjo katerih postopoma in samostojno izgrajujejo rezilientnost, ki je v inkluzivnih vzgojno-izobraževalnih okoljih pomembna in potrebna kompetenca pedagoga.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: študenti, predšolska vzgoja, praktično usposabljanje, rezilientnost, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 697; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Asmina Toromanović, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolski otroci, avtizem, frustracije, čustveni odzivi, strategije za reševanje problemskih situacij
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 523; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Neža Železnik, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: sopojavnost, avtizem, izvršilne funkcije, učenje, strategije
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 484; Prenosov: 78
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Neža Jantolek, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: avtizem, pristopi, metoda Son-Rise program, starši otrok z avtizmom, razvojni model po Hoganu
Objavljeno: 31.01.2018; Ogledov: 643; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Nina Šuligoj, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: Aspergerjev sindrom, osnovna šola, socialna vključenost, učitelji in starši, socialne veščine
Objavljeno: 31.01.2018; Ogledov: 433; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici