Ključne besede: vedenjska ekonomija, pristranskost, hevristike, učinek sidranja, določanje cenObjavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1116; Prenosov: 35 Celotno besedilo (733,74 KB)
Ključne besede: potrošništvo, sreča, oglaševanje, nakupno izbiranje, materialne dobrine, potrošniška želja, sodobni marketingObjavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 1743; Prenosov: 101 Celotno besedilo (670,79 KB)
Ključne besede: napovedovanje cen nepremičnin, podatkovno rudarjenje, WekaObjavljeno v RUP: 03.08.2018; Ogledov: 2445; Prenosov: 47 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: podjetje, finance, finančno poslovanje, poslovni procesi, motiviranje zaposlenih, diplomska delaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3537; Prenosov: 133 Celotno besedilo (549,27 KB)