Ključne besede: družbena omrežja, samopodoba, mladostniki, vpliv in zdrava uporaba družbenih omrežij, socialna pedagogikaObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 315; Prenosov: 54 Celotno besedilo (770,34 KB)
Ključne besede: osnovnošolci, covid-19, o travmi informiran pristop, odnos pedagoški delavec - učenec, stres in učenjeObjavljeno v RUP: 09.11.2023; Ogledov: 362; Prenosov: 17 Celotno besedilo (1,16 MB)
Ključne besede: disleksija, branje, prilagoditve besedila, razumevanje besedila, slikanicaObjavljeno v RUP: 09.11.2023; Ogledov: 351; Prenosov: 12 Celotno besedilo (1,84 MB)
Ključne besede: avtizem, metoda PECS, otroška literatura, podporna in nadomestna komunikacija, tipna slikanicaObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 348; Prenosov: 21 Celotno besedilo (2,85 MB)
Ključne besede: slepi in slabovidni, tipne slikanice, pastorala, rožni venec, skrb za izenačevanje možnosti oseb s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 06.06.2023; Ogledov: 503; Prenosov: 38 Celotno besedilo (7,31 MB)
Ključne besede: nevrorazličnost, odrasle osebe z avtizmom in Aspergerjevim sindromom, diagnoza, samopodoba, oblike pomoči, samostojnostObjavljeno v RUP: 14.12.2022; Ogledov: 739; Prenosov: 62 Celotno besedilo (1,05 MB)
Ključne besede: inteligentnost, teorija mnogovrstnih inteligentnosti, razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti, osnovna šola, individualni pristop, učne metodeObjavljeno v RUP: 13.12.2022; Ogledov: 682; Prenosov: 33 Celotno besedilo (2,05 MB)
Ključne besede: rezilientnost, življenjska odpornost, premagovanje stresa v otroštvu, varovalni dejavniki, dejavniki tveganja, rezilientnost v naraviObjavljeno v RUP: 13.12.2022; Ogledov: 912; Prenosov: 36 Celotno besedilo (7,44 MB)
Ključne besede: otroci z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti - ADHD, starši, nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev razrednega pouka, sodelovanje, spodbudno šolsko okoljeObjavljeno v RUP: 10.11.2022; Ogledov: 1137; Prenosov: 17 Celotno besedilo (1,28 MB)
Ključne besede: izobraževanje na daljavo, učna pomoč, študija primera, spoprijemanje s stresom, samoregulacija učenjaObjavljeno v RUP: 08.09.2022; Ogledov: 857; Prenosov: 46 Celotno besedilo (1,77 MB)