Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakovost v javni upravi
Jana Sever, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...uprava, kakovost, politika kakovosti, e-uprava, model odličnosti EFQM, CAF, zadovoljstvo odjemalcev, ...
Ključne besede: javna uprava, državna uprava, kakovost, politika kakovosti, e-uprava, model odličnosti EFQM, CAF, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1865; Prenosov: 63
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Integracija standardov vodenja v storitvenih organizacijah
Anton Peršič, Mirko Markič, 2012, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...družbena odgovornost, integracija, kakovost, model EFQM, uspešnost poslovanja, ...
Ključne besede: družbena odgovornost, integracija, kakovost, model EFQM, uspešnost poslovanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1701; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Dejavniki odličnosti po modelu EFQM v izbrani banki
Kristina Jurša, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: banke, EFQM model, kakovost, storitve, management, odličnost
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1138; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Odnosi med organizacijsko kulturo, TQM in uspešnostjo v izbrani organizaciji
Emil Šink, 2016, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organizacijska kultura, management kakovosti, TQM, EFQM, uspešnost poslovanja, hotelsko gostinska dejavnost, ...
Ključne besede: organizacijska kultura, management kakovosti, TQM, EFQM, uspešnost poslovanja, hotelsko gostinska dejavnost
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 947; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Voditeljstvo in uvajanje modela odličnosti EFQM v slovenskem visokem šolstvu
Maja Pungeršek, Matjaž Maletič, Jana Suklan, Maja Meško, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): Kakšno je udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem visokem šolstvu (VŠ) in kakšna je možnost vpeljave modela EFQM v celotno slovensko VŠ? Namen: Namen prispevka je proučiti udejstvovanje voditeljev pri dejavnikih voditeljstva v slovenskem VŠ in uvajanje modela EFQM v slovensko VŠ ter nakazati možne usmeritve za izboljšanje stanja. Metoda: Prispevek temelji na teoretičnem in empiričnem delu. Teoretični del zajema analizo in kritično presojo obravnavanega koncepta kakovosti in voditeljstva. Empirični del temelji na kvalitativni raziskavi. Za pridobivanje podatkov je bil uporabljen spletni intervju. Raziskava je bila izvedena z voditelji visokošolskih zavodov (VZ) v slovenskem javnem in zasebnem VŠ. Rezultati: Ključna ugotovitev, ki izhaja iz raziskave se navezuje na nerazumevanje koristi, ki jih model poslovne odličnosti in ustrezno voditeljstvo prinese visokošolskemu zavodu (VZ). Ugotovitve kažejo, da slovenski visokošolski prostor še ni pripravljen za učinkovito izvajanje modela EFQM. Organizacija: Rezultati raziskave ponujajo vodstvu VZ koristno informacijo o tem, na kaj morajo biti pozorni za prehod slovenskega VŠ iz obstoječih sistemov kakovosti na model EFQM. Družba: Raziskava prikazuje zavedanja in spremembe, ki so po mnenju voditeljev slovenskih VŠ potrebne za vpeljavo sprememb na področju voditeljstva v slovenskem VŠ in posledično za vpeljavo modela EFQM v celotno slovensko VŠ, kar bi lahko prispevalo k celovitemu dvigu zavesti in kakovosti v celotnem slovenskem VŠ. Originalnost: Raziskava izvirno in celovito prikazuje in pojasnjuje voditeljstvo VZ in kakovost, odličnost ter ugled slovenskega VŠ, prav tako pa dopolnjuje dosedanje ugotovitve na obravnavanem področju. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava je omejena na spoznanja o trenutnem stanju voditeljstva v slovenskem VŠ in predstavlja osebna mnenja in poglobljene vpoglede sodelujočih v raziskavi. Prav tako pa raziskava predstavlja izhodišče za nadaljnja raziskovanja, na primer raziskovanje mnenj zunanjih udeležencev VŠ.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: CAF, EFQM, intervju, kakovost, menedžment
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 909; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici