Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinki sistema referenčnih cen na oblikovanje cen zdravil
Romana Kajdiž, Štefan Bojnec, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: Z reguliranjem cen zdravil v Sloveniji se poskušajo s sistemom referenčnih cenobvladovati in zmanjševati javni izdatki za zdravila. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, ali je posledica regulacije cen zdravil dejansko realno zniževanje cen zdravil. V članku je predstavljeno uravnavanja cen zdravil s sistemom referenčnih cen. Empirično so ocenjeni vplivi reguliranja cen na realno gibanje cen zdravil. Osnovno tezo, da se nominalne in realne cene zdravil v času regulacije cen znižujejo, smo potrdili z Laspeyresovim indeksomin Wilcoxonovim testom predznačenih rangov, s katerim smo potrdili, daobstajajo statisti čno značilne razlike cen zdravil, ter sprejeli alternativno hipotezo, da se cene na opazovane presečne datume znižujejo. Regulacija cen zdravil s sistemom referenčnih cen ob učinkoviti porabi in ponudbi zdravil bi lahko pozitivno vplivala na obvladovanje in zmanjševanje javnih izdatkov za zdravila.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Osnovno tezo, da se nominalne in realne cene zdravil v času regulacije cen znižujejo, smo...
Ključne besede: zdravila, cene, sistem referenčnih cen, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2216; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Razmerje cenovnih razlik med uveljavljenimi tržnimi znamkami ter trgovskimi znamkami
Mateja Flak, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci, ...
Ključne besede: trgovina, izdelki, tržna znamka, trgovska znamka, cene, trgovci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1472; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Economic benefit assignment in environmental cost allocation
Collins C. Ngwakwe, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper aims to suggest a model to reward a dirty product which has the potential to offer sales promotion services to other clean products in a multiple product firm. The paper suggests a model economic benefit assignment (eba) for apportionment of direct waste costs where a polluting product offers a sales promotion benefit to other clean products of the same company, which proposes that benefiting products should be assigned a proportion of the direct waste cost of the polluting product (as a service charge) based on the proportion of promotion benefit (sales benefit) received from the polluting product. The idea is that, based on transfer pricing theory, such promotion service would be paid for, if offered by an outside agent. Whilst academic debate is expected to ensue from this suggestion model, further case research is imperative to demonstrate industrial applicability.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...varstvo okolja, odpadki, stroški, transferne cene, ...
Ključne besede: varstvo okolja, odpadki, stroški, transferne cene
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1278; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Prehod na evro in gibanje cen v gostinstvu
Sergej Gričar, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...evro, cene, turizem, gostinstvo, storitve, povpraševanje, stroški dela, inflacija,...
Ključne besede: evro, cene, turizem, gostinstvo, storitve, povpraševanje, stroški dela, inflacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1752; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2330; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Competition and oligopoly
Kevin A. Lawler, Chih-Cheng Yang, 2003, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, avkcije, modeli, cenovna razpršitev, konkurenčnost, cene, ...
Ključne besede: trgovina, avkcije, modeli, cenovna razpršitev, konkurenčnost, cene
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1399; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Investment efficiency apprisal for different sizes of the solar electricity plants
Štefan Bojnec, Drago Papler, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...obnovljivi viri energije, investicije, sončna energija, cene, tehnologija, ...
Ključne besede: obnovljivi viri energije, investicije, sončna energija, cene, tehnologija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2379; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Wine markets in central Europe
Štefan Bojnec, 2006, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pridelava grozdja, trgovina z vini, cene vin, turizem, trženje, ...
Ključne besede: pridelava grozdja, trgovina z vini, cene vin, turizem, trženje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1787; Prenosov: 13
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Opredelitev dejvnikov cen izbranih nepremičnin
Sonja Friškovec, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nepremičnine, trg nepremičnin, cene, dejavniki, Ljubljana, ...
Ključne besede: nepremičnine, trg nepremičnin, cene, dejavniki, Ljubljana
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1945; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Pomen blagovne znamke pri uvajanju novega izdelka na trg
Aleksandra Majerič, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...izdelki, pozicioniranje, raziskava trga, tržni delež, konkurenca, cene, odjemallci, trženjski splet, diplomska dela, ...
Ključne besede: blagovna znamka, izdelki, pozicioniranje, raziskava trga, tržni delež, konkurenca, cene, odjemallci, trženjski splet, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2193; Prenosov: 68
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici