Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Christo A. Bisschoff, Hendrik P. van Staaden, Amareza Buys, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market...
Ključne besede: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1350; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici