Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Diferenciacija pri pouku matematike
Sabina Vrh, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...devetletka, diferenciacija, individualizacija, manjše učne skupine, matematika, ...
Ključne besede: devetletka, diferenciacija, individualizacija, manjše učne skupine, matematika
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1498; Prenosov: 88
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Glasbena aktivnost in uspešnost učencev v osnovni šoli in zunaj nje
Ivan Lešnik, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Eno temeljnih didaktičnih načel, ki zagotavljajo uspešnost glasbene vzgoje v izobraževalnem procesu, je aktivnost učencev pri pouku. Glasbene aktivnosti so lahko različne in različno interpretirane in iz tega sledi, da je treba v glasbeni pedagoški praksi upoštevati in udejanjati različne didaktične pristope in obvladovati širša strokovna glasbena znanja. Teoretične razprave doma in v tujini potrjujejo v članku navedena dejstva. Če upoštevamo načela individualizacije, diferenciacije in inkluzije, se mora aktivnost posameznega učenca uspešno manifestirati kot glasbeno udejstvovanje na motoričnem, emocionalnem in intelektualnem področju. Stopnja uspešnosti učencev pri glasbenem pouku je sicer odvisna in pogojena s stopnjo razvitosti njihovih glasbenih sposobnosti ter ustrezne motivacije za glasbeno udejstvovanje, kar je za učitelja dodaten izziv in poudarja njegovo odgovornost za individualno optimalno glasbeno vzgojo posameznega učenca. Uspešnost tega pa je med drugim v veliki meri odvisna od učiteljevih ustrezno razvitih glasbenih sposobnosti ter njegove glasbene strokovne in didaktične usposobljenosti. V empiričnem delu predstavljamo rezultate raziskave, ki kažejo, da glasbena aktivnost premosorazmerno vpliva na uspešnost in povečano aktivnost učencev pri glasbenem pouku. Iz rezultatov raziskave povzemamo pomembno dejstvo, da porast kvantitete glasbenega udejstvovanja pri učencih pozitivno vpliva na kakovost glasbenega izobraževanja in povečuje željo po dodatnem glasbenem ustvarjanju in poustvarjanju ter po glasbeni percepciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...glasbeno izobraževanje, glasbena aktivnost, individualizacija, diferenciacija, glasbene sposobnosti, ...
Ključne besede: glasbeno izobraževanje, glasbena aktivnost, individualizacija, diferenciacija, glasbene sposobnosti
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2288; Prenosov: 48
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli
Špela Bagon, 2015, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija, ...
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2010; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
Katja Matahlija, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učna diferenciacija in individualizacija, personalizacija, učenci s posebnimi potrebami, nadarjeni in...
Ključne besede: učna diferenciacija in individualizacija, personalizacija, učenci s posebnimi potrebami, nadarjeni in talentirani učenci, kompetence, usposobljenost učiteljev
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 810; Prenosov: 88
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Jennifer Antonini, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šola, vzgoja in izobraževanje, inkluzija, likovna umetnost, individualizacija in diferenciacija, vloga in naloga učitelja...
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, osnovna šola, vzgoja in izobraževanje, inkluzija, likovna umetnost, individualizacija in diferenciacija, vloga in naloga učitelja
Objavljeno: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 55; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (537,12 KB)

6.
Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Andrejka Leban, 2019, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenec, osebni izobraževalni načrt, učna diferenciacija in individualizacija, poučevanje nadarjenosti...
Ključne besede: nadarjenost, potencialno nadarjeni učenec, osebni izobraževalni načrt, učna diferenciacija in individualizacija, poučevanje nadarjenosti
Objavljeno: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 46; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (3,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici