Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen glasbenih aktivnosti učencev
Barbara Kopačin, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Rezultati raziskav ugotavljajo, da so glasbene aktivnosti otrok (v predšolskem in šolskem obdobju) pri glasbenem pouku pomembne. Pri izvajanju različnih glasbenih dejavnosti se pri otrocih, poleg glasbenih, spontano razvijajo splošne osebnostne lastnosti, kot so sposobnost zaznavanja, pozornosti, motorične spretnosti, jezikovne komunikacije, socialnega vedenja in znanja. Pravilno izbrane glasbene vsebine in dejavnosti (poslušanje, izvajanje in ustvarjanje) so povezane tudi z otrokovim estetskim, moralnim, telesnim in intelektualnim razvojem (Campbell 2004; Čebulc 2009; Denac 2002; Habe 2006; Günther 1998; Sicherl-Kafol 2001; Slosar 2002). Z različnimi glasbenimi aktivnostmi namerno izzovemo in vodimo raznovrstne psihološke procese, ki pomembno vplivajo na vsa področja otrokovega razvoja in počutja ter usmerjajo njegove dejavnosti. Glasbene aktivnosti pomembno prispevajo k večji splošni uspešnosti učencev pri pouku, k njihovemu splošnemu razvoju in počutju, vplivajo na razvoj učenčeve čustvene stabilnosti, ustvarjalnosti, socialnosti, ekstra-/ introvertiranosti, psihomotorike, zbranosti in usmerjene pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo za omiljenje različnih nevroz, za sproščanje, odpravljanje stresnih situacij in za izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave (Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med izvajanjem in aktivnim sodelovanjem učencev pri glasbenih dejavnostih zelo pomembne za splošno uspešnost pri pouku in uspešnost pri posameznih predmetih (slovenski jezik, matematika, športna vzgoja, tuj jezik) ter inteligentnost.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo...
Ključne besede: glasbene aktivnosti, uspešnost pri pouku, inteligentnost, vedenjski vzorci
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1317; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
Polona Podkoritnik, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razvoj otroka, čustva, čustvena inteligentnost, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole, ...
Ključne besede: razvoj otroka, čustva, čustvena inteligentnost, prvo izobraževalno obdobje osnovne šole
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 951; Prenosov: 22
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Čustvena inteligentnost in občutek sreče
Maja Maraž, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: čustvena inteligentnost, čustva, sreča, subjektivno blagostanje, zadovoljstvo z življenjem, pozitivna emocionalnost, negativna emocionalnost, spol
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1404; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Čustvena inteligentnost
Tina Medica, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: čustva, inteligentnost, čustvena inteligentnost, šola, učenci
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1695; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Inteligentnost in ustvarjalnost pri mladostnikih
Monika Hvastija, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: inteligentnost, ustvarjalnost, divergentno mišljenje, mejna hipoteza, nadarjenost
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1228; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
Barbara Kopačin, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato...
Ključne besede: inteligentnost, glasba, glasbena vzgoja, glasbene dejavnosti, družina
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1029; Prenosov: 21
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Socialna inteligentnost in nasilno vedenje med vrstniki v obdobju mladostništva
Enia Jejčič, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: socialna inteligentnost, mladostništvo, agresivnost, medvrstniško nasilje, empatija
Objavljeno: 09.11.2017; Ogledov: 393; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Krepitev čustvene inteligentnosti otrok in mladostnikov s pomočjo vaj iz bonding psihoterapevtske modalitete
Katja Križaj, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...čustva, čustvena inteligentnost, bonding psihoterapija, delavnice za krepitev čustvene inteligentnosti...
Ključne besede: čustva, čustvena inteligentnost, bonding psihoterapija, delavnice za krepitev čustvene inteligentnosti
Objavljeno: 13.11.2017; Ogledov: 1102; Prenosov: 11
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Prepoznavanje in uravnavanje čustev otrok v skupini
Melita Petrič, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...otroci, vzgojiteljice, čustva, čustvena inteligentnost, prepoznavanje in uravnavanje čustev, ...
Ključne besede: otroci, vzgojiteljice, čustva, čustvena inteligentnost, prepoznavanje in uravnavanje čustev
Objavljeno: 30.01.2018; Ogledov: 470; Prenosov: 93
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Pomen poučevanja čustvene inteligentnosti v poslovnih šolah
Maja Milosavljević, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...čustvena inteligentnost, poslovne šole, poučevanje, univerza, študija izvedljivosti...
Ključne besede: čustvena inteligentnost, poslovne šole, poučevanje, univerza, študija izvedljivosti
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 71; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (902,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici