1.
Štirje principi vzgoje na primeru majevske kulture iz Chiapasa in JukatanaMarija Mojca Terčelj, 2007, izvirni znanstveni članek
Opis: Prièujoèi prispevek, ki sega na zunajevropsko obmoèje, skusa na podlagi primerjave druzinske vzgoje in vzgoje drzavnih izobrazevalnih projektov med gorskimi Maji v Chiapasu in Maji na Jukatanu prikazati vkljuèevanje otrok v sirse druzbeno okolje in nekatere probleme, ki se vzpostavljajo s sooèanjem dveh neusklajenih vzgojnih pristopov. Glavna razhajanja med vzgojo, ki jo ponuja druzinsko okolje, in vzgojnimi principi, ki jih ponuja sodobna pedagoska znanost, so v tesni povezanosti druzinskih èlanov in vzgajanju k samostojnosti, odgovornosti in spostovanju v indijanskih skupnostih ter nesamostojnosti, parcializaciji in odtujenosti v primeru sodobnih pedagoskih pristopov.
Ključne besede: vzgoja, družina, vrednote, indigenizem, izobraževalni projekti, Chiapas, Jukatan
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2845; Prenosov: 38
Povezava na celotno besedilo