Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
Laura Legović, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oglaševanje, učinkovitost, ustvarjalnost, nagrade, kampanja, ...
Ključne besede: oglaševanje, učinkovitost, ustvarjalnost, nagrade, kampanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1365; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
Michelle Trampuš, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena, ...
Ključne besede: etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cena
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1403; Prenosov: 33
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Politično komuniciranje
Vanja Demšar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politika, politični marketing, volitve, kampanja, ...
Ključne besede: politika, politični marketing, volitve, kampanja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1149; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Predsedniške volitve 2012
Vera Čipev, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanj...
Ključne besede: politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanja, predsedniške volitve, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1446; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
Margita Kompara, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spletna prodaja, marketinška kampanja, blagovna znamka, lead generation, segmentacija, AdWords, oglaševanje...
Ključne besede: spletna prodaja, marketinška kampanja, blagovna znamka, lead generation, segmentacija, AdWords, oglaševanje
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 81; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici