Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabnikovo doživetje - ključ do inovativnosti
Tadej Šinkovec, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke, ...
Ključne besede: uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1389; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Znanje kot konkurenčna prednost organizacije
Ajda Demšar, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, konkurenčnost, konkurenčna prednost, človeški viri, zmogljivost, urarstvo, sposobnosti, podjetje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1808; Prenosov: 51
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Benchmarking and quality of small hotels in Croatia
Ines Milohnić, Zdenko Cerović, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kakovost, primerjalno presojanje, hoteli, majhni hoteli, konkurenčna prednost, Hrvaška, ...
Ključne besede: kakovost, primerjalno presojanje, hoteli, majhni hoteli, konkurenčna prednost, Hrvaška
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1295; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Sistemi nagrajevanja in učeča se organizacija
Sandra Majcen, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...se organizacija, zaposleni, nagrajevanje, sistemi, motivacija, prilagajanje, konkurenčna prednost, diplomska dela, ...
Ključne besede: učeča se organizacija, zaposleni, nagrajevanje, sistemi, motivacija, prilagajanje, konkurenčna prednost, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2194; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Marketinška kultura in njen vpliv na uspešnost organizacij v zdravstvu
Jožica Kobe, 2012, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...organizacijska kultura, marketinška kultura, trajnostna konkurenčna prednost, organizacije, uspešnost, zdravstvo, ...
Ključne besede: organizacijska kultura, marketinška kultura, trajnostna konkurenčna prednost, organizacije, uspešnost, zdravstvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1624; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Varnost je tudi v krizi vrednota turističnega proizvoda in ponudbe
Janez Mekinc, 2010, strokovni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost, ...
Ključne besede: turizem, varnost, vrednote, turistični produkt, konkurenčna prednost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1735; Prenosov: 17
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Poslovni načrt za poslovni objekt
Tanja Bordon Krainer, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... konkurenčna prednost, SWOT analiza, tržna priložnost, management, ekonomika...
Ključne besede: konkurenčna prednost, SWOT analiza, tržna priložnost, management, ekonomika poslovanja podjetja
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1900; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Analyzing sustainable competitive advantage
Nurul Aida Abdul Malek, Khuram Shahzad, Josu Takala, Štefan Bojnec, Drago Papler, Yang Liu, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: In today%s dynamic business environment, a key challenge for all companies is to make adaptive adjustments to their manufacturing strategy. This study demonstrates the competitive priorities of manufacturing strategy in hydro-power case company to evaluate the level of sustainable competitive advantage and also to further analyze how business strategies are aligned with manufacturing strategies. This research is based on new holistic analytical evaluation of manufacturing strategy index, sense and respond, and sustainable competitive advantage models. These models help to describe, evaluate, and optimize resource allocation to meet the performance requirements in dynamic decision making. Furthermore, these models evaluate operational competitiveness for manufacturing strategies according to the multi-criteria priority. The results show that the adjustments of competitive priorities in manufacturing strategies by implementing the proposed holistic analytical models are helpful in strategically managing business operations. The discussion derives the most critical attributes in business operations while alignment of resource allocation with competitive priorities help to strategically focus those attributes. In conclusion, we argue that resource allocation and manufacturing strategies have become the most important capabilities in a business environment where companies focus to get a sustainable competitive advantage.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trajnostna konkurenčna prednost, trajnostno poslovanje, konkurenčne prioritete, občutek in...
Ključne besede: trajnostna konkurenčna prednost, trajnostno poslovanje, konkurenčne prioritete, občutek in odziv, indeks strategije izdelave in poslovanja, strategija prilagajanja, sustainable competitive advantage, sustainable operations, competitive priorities, sense and respond, manufacturing strategy index, adaptive strategy
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1725; Prenosov: 96
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici