Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zaznavanje sodobnega oglaševanja med potrošniki
Branka Žagar, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, komuniciranje, trženjski splet, osebna prodaja, neposredo trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje,...
Ključne besede: trženje, komuniciranje, trženjski splet, osebna prodaja, neposredo trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, tržne poti, internet
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1365; Prenosov: 49
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Trženje avtomobilskih znamk
Dejan Vuksanovič, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... neposredo trženje, prodajalci, kupci, dolgoročni odnosi, zaupanje, avtomobili,...
Ključne besede: neposredo trženje, prodajalci, kupci, dolgoročni odnosi, zaupanje, avtomobili, blagovna znamka, varnost, varčnost, dobiček, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1249; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici