Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki,...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1885; Prenosov: 42
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
The customer marketing method
Jay Curry, 2000, priročnik

Opis: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi, ...
Ključne besede: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1250; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Business dynamics
John Sterman, 2000, učbenik za višje in visoke šole

Opis: Business dynamics : systems thinking and modeling for a complex world
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...polarizacija, denarni tokovi, borzništvo, vrednostni papirji, stabilizacija, novi proizvodi, razvoj, pozitivizem, delo, cikli, ...
Ključne besede: dinamični sistemi, dinamična analiza, sistemi, teorija sistemov, informatika, informacijski sistemi, sistematika, mišljenje, modeliranje, modeli, testiranje, poslovne odločitve, nelinearno programiranje, svet, perspektive, poslovni proces, vedenje, prenova, reinženiring, inovacije, teorija racionalnih pričakovanj, predvidevanje, struktura, orodja, diagrami, polarizacija, denarni tokovi, borzništvo, vrednostni papirji, stabilizacija, novi proizvodi, razvoj, pozitivizem, delo, cikli
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1372; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici