Ključne besede: književna vzgoja, komunikacijski model, recepcijska zmožnost, pravljice, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, poustvarjalne dejavnosti, predšolski otrociObjavljeno v RUP: 08.09.2022; Ogledov: 847; Prenosov: 31 Celotno besedilo (1,42 MB)
Ključne besede: kreativno pisanje, sodobna pravljica, predšolski otroci, vzgojitelji, pripovedovanje, motivacija, poglabljanje doživetjaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1378; Prenosov: 68 Celotno besedilo (547,94 KB)
Ključne besede: poglabljanje, literarno estetsko doživetje, pripovedovanje, otroci, spodbujanje, interpretativno branje, učiteljiObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1349; Prenosov: 63 Celotno besedilo (858,93 KB)
Ključne besede: ljudska pravljica, sodobna pravljica, pripovedovanje, doživljanje, identifikacija s književno osebo, poglabljanje literarno estetskega doživetja, igra vlog, lutkovna igraObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1382; Prenosov: 60 Celotno besedilo (457,57 KB)
Ključne besede: otroci, mladinska književnost, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, lutke, Pod medvedovim dežnikomObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2922; Prenosov: 140 Celotno besedilo (1,91 MB)