1. |
2. Kalkulacija prodajne cene ter točka preloma v podjetju X : zaključna projektna nalogaŽiga Žgur, 2021, diplomsko delo Ključne besede: stroški, prodajna cena, lastna cena, kalkulacija stroškov, točka preloma, proizvodno podjetje, proizvod, dobiček Objavljeno v RUP: 10.08.2021; Ogledov: 2082; Prenosov: 156 Celotno besedilo (1,22 MB) |
3. |
4. Načrt trženja novega turističnega proizvoda: Ekološki kamp Korita : diplomska nalogaKlemen Sagadin, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, etični turizem, turistični proizvod, strategije, razvoj, ekologija, trajnostni razvoj, ekološki kampi, tabori, trženje, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 04.06.2021; Ogledov: 1044; Prenosov: 61 Celotno besedilo (1,12 MB) |
5. Tržni segment ljudi s posebnimi potrebami : diplomska nalogaIgor Burja, 2007, diplomsko delo Ključne besede: invalidski turizem, invalidi, gibalno ovirani, tržni segmenti, tržne niše, trženje, tržno pozicioniranje, turistični proizvod, ponudba, infrastruktura, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.05.2021; Ogledov: 1041; Prenosov: 34 Celotno besedilo (1,98 MB) |
6. Športne prireditve kot del turistične ponudbe : primer Evropskega univerzitetnega prvenstva v odbojki na mivkiMiroslav Jurij Butina, 2007, diplomsko delo Ključne besede: športni turizem, šport, rekreacija, prireditve, management prireditev, organizacija, turistični proizvod, strategija razvoja, odbojka, tekmovanja, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.05.2021; Ogledov: 1091; Prenosov: 34 Celotno besedilo (1,23 MB) |
7. Pogodba o organiziranju potovanja : diplomska nalogaAndreja Berden, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistični proizvod, turistične agencije, pogodbe, obligacijska razmerja, organizacija, potovanja, varstvo potrošnikov, zakonodaja, kršitve, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1034; Prenosov: 74 Celotno besedilo (753,38 KB) |
8. Nepravilnosti pri izpolnjevanju Pogodbe o organiziranju potovanja in Posredniške pogodbe o potovanju : diplomska nalogaKristina Murovec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turistični proizvod, turistične agencije, pogodbe, organizacija, potovanja, zakonodaja, kršitve, pritožbe, potrošniške organizacije, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 830; Prenosov: 33 Celotno besedilo (1,01 MB) |
9. |
10. |