Ključne besede: igralništvo, igralnice, storitve, turistični delavci, recepcije, receptorji, gostje, komuniciranje, neverbalna komunikacija, konflikti, reševanje konfliktov, gostoljubnost, osebnost, uspešnost komuniciranja, motivi, ankete, diplomske nalogeObjavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 990; Prenosov: 24 Celotno besedilo (1,00 MB)
Ključne besede: turizem, kakovost, storitve, standarizacija, zdraviliški turizem, recepcije, zaključne projektne nalogeObjavljeno v RUP: 16.04.2021; Ogledov: 1049; Prenosov: 40 Celotno besedilo (452,33 KB)
Ključne besede: turizem, hotelirstvo, hoteli, recepcije, komuniciranje, Istrabenz turizemObjavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 1099; Prenosov: 29 Celotno besedilo (517,76 KB)
Ključne besede: turizem, hotelirstvo, hoteli, recepcije, storitve, kakovostObjavljeno v RUP: 08.01.2021; Ogledov: 872; Prenosov: 35 Celotno besedilo (410,36 KB)