Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Building corporate reputation through corporate governance
Čedomir Ljubojević, Gordana Ljubojević, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: corporate governance, reputation, competitive advantage
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1170; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Corporate social responsibility depending on the size of business entity
Tatjana Horvat, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...corporate social responsibility, business entity, financial resources, reputation, ...
Ključne besede: družbena odgovornost, poslovni sistemi, finančni viri, ugled, podjetja, corporate social responsibility, business entity, financial resources, reputation
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1157; Prenosov: 24
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Corporate social responsibility depending on the size of business entity
Tatjana Horvat, 2015, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...corporate social responsibility, business entity, financial resources, reputation, ...
Ključne besede: družbena odgovornost, poslovni sistemi, finančni viri, ugled, podjetja, corporate social responsibility, business entity, financial resources, reputation
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 995; Prenosov: 28
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici