Ključne besede: dejavniki nakupnega vedenja, sončna elektrarna, faze nakupnega vedenja, obnovljivi viri energije, vedenje porabnikov, marketingObjavljeno v RUP: 24.09.2021; Ogledov: 1305; Prenosov: 55 Celotno besedilo (781,26 KB)
Ključne besede: sončna elektrarna, sončne celice, obnovljivi viri energije, subvencioniran odkup, rentabilnost, naložbena politika, izračuniObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3381; Prenosov: 166 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: projekt, vetrna elektrarna, vetrna energija, investicija, Kyotski protokol, anketiranje, specialistična delaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3743; Prenosov: 108 Celotno besedilo (1,10 MB)
Ključne besede: poslovni načrti, sestavine, fotovoltaika, sončna elektrarna, investicijeObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3639; Prenosov: 193 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...