Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Implementacija EFQM modela na področju višjega strokovnega šolstva
Peter Mihelčič, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...odličnost, modeli, predavatelji, študenti, management, kakovost, višje strokovno izobraževanje, poslovna odličnost, ...
Ključne besede: izobraževanje, odličnost, modeli, predavatelji, študenti, management, kakovost, višje strokovno izobraževanje, poslovna odličnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2100; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Stalno strokovno spopolnjevanje tudi za ravnatelje?
Andrej Koren, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...management, izobraževanje, strokovno izpopolnjevanje, ravnatelji, posvetovanja, Slovenija, ...
Ključne besede: management, izobraževanje, strokovno izpopolnjevanje, ravnatelji, posvetovanja, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2046; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
Mišo Krog, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...elektronski učbeniki, linearna funkcija, premica, GeoGebra, srednje strokovno izobraževanje, ...
Ključne besede: elektronski učbeniki, linearna funkcija, premica, GeoGebra, srednje strokovno izobraževanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 784; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Aktivna soudeležba študentov kot osnova za kakovosten študij
Maja Hmelak, Jurka Lepičnik-Vodopivec, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Študij je vedno odvisen od časa in prostora, v katerem poteka, ter tega, kako profesorji organizirajo delo. Postmoderna družba je družba nenehnih sprememb (kulturnih, političnih, družbenih), ki zahtevajo prilagajanje tako od posameznikov kot tudi organizacij. In zato je tudi študij, še posebno kakovost njegove izvedbe, močno odvisen od širših družbenih dogajanj in (ali pa še posebno) osebe (profesorja), ki je neposredno odgovorna za njegovo izvedbo. Kot protiutež profesorju je študent, torej oseba, željan novega znanja in dokazovanja svojih dosedanjih sposobnosti, spretnosti, znanja. Njune poti se srečujejo, da pa bi tudi sodelovala, si je treba prizadevati za aktivno udeležbo obeh. Avtorici v članku tako preučujeta problem kakovostnega študija z vidika aktivnosti študentov, predvsem se osredotočata na dejavnike in osebe, ki k temu pripomorejo, pa tudi načine za njegovo uresničitev. V prvem delu predstavljata teoretična izhodišča, pri čemer sta soočili razmišljanja različnih avtorjev (Apple 1992; Biutink 2009; Lepičnik Vodopivec 2002; Saracho in Spodek 2007 in drugi) ter podali odgovore na vprašanja o kakovostnem študiju preko aktivnosti samih študentov. Ob tem sta posegli tako na področje strokovnega izobraževanja in učenja kot tudi osebnostnega razvoja oseb, ki v procesu aktivnega študija sodelujejo (študentje in profesorji). V drugem delu predstavljata in utemeljujeta možnosti, načine in naloge za spodbujanje aktivnosti študentov. Osredotočili sta se na študij predšolske vzgoje in študente, ki se pripravljajo za poklic vzgojitelja predšolskih otrok. Konkretno sta prikazali primer naloge (priprava in izdelava ter predstavitev priročnika preko delnih nalog in zadolžitev) za spodbujanje aktivnosti študentov in hkrati utemeljili dosežke tako na strokovnem kot tudi osebnostnem področju študenta. Ob tem sta pojasnili, kakšen vpliv ima aktivna soudeležba med drugim na strokovni in osebnostni razvoj profesorja. V zaključku poudarjata pomembnost medsebojnega sodelovanja in nujnost samoaktivnosti študenta za kakovosten študij kot celoto in predvsem za kakovosten strokovni in osebnostni razvoj vseh udeleženih (študentov in profesorjev).
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...aktivnost, študentje, študij, kakovost, učenje, predšolska vzgoja, strokovno izobraževanje, osebnostni razvoj, ...
Ključne besede: aktivnost, študentje, študij, kakovost, učenje, predšolska vzgoja, strokovno izobraževanje, osebnostni razvoj
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1174; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici