Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost,...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2401; Prenosov: 51
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Trženje reznega orodja
Sandra Sitar, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...rezno orodje, trženje, raziskava trga, segmentiranje trga, tržne cene, strategija trženja, promocije, diplomska dela, ...
Ključne besede: rezno orodje, trženje, raziskava trga, segmentiranje trga, tržne cene, strategija trženja, promocije, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1400; Prenosov: 29
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika,...
Ključne besede: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1306; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici