Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt podjetja za distribucijo in trženje zamrznjenih izdelkov
Matej Griljc, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetništvo, poslovni načrti, blagovne znamke, zamerznjeni izdelki, trgovske znamke, ...
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrti, blagovne znamke, zamerznjeni izdelki, trgovske znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2277; Prenosov: 82
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Kupčevo zaznavanje izdelkov trgovske blagovne znamke
Petra Banfi, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trgovske blagovne znamke, zaznavanje, proces zaznavanja, subliminalno zaznavanje, diferencialni prag, organiziranost zaznavanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1476; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
Mateja Ambrožič, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trgovina, kupci, trgovske blagovne znamke, identiteta, pozicioniranje, Spar, ...
Ključne besede: trgovina, kupci, trgovske blagovne znamke, identiteta, pozicioniranje, Spar
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1497; Prenosov: 41
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
Špela Drinovec, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, trgovske znamke, proizvajalci, analiza
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1151; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici