Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij
Greta Štor, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, trženjske komunikacijske strategije, turistična atrakcija, turistična destinacija, naravne in kulturne znamenitosti,...
Ključne besede: trženje, trženjske komunikacijske strategije, turistična atrakcija, turistična destinacija, naravne in kulturne znamenitosti, turisti
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 177; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (431,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici