Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
Črt Stropnik, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učenje, socialne veščine, vedenjske in čustvene težave, učna manj uspešnost, delo učitelja, učna pomoč, Dnevni...
Ključne besede: učenje, socialne veščine, vedenjske in čustvene težave, učna manj uspešnost, delo učitelja, učna pomoč, Dnevni center za otroke in mladostnike Koper
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1201; Prenosov: 85
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
Ana Perko, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenci, učne težave, učna pomoč, mladinski centri, inkluzija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1881; Prenosov: 354
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Mnenje učiteljev o dodatni strokovni pomoči za učence v osnovni šoli
Mateja Haramija, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...dodatna strokovna pomoč, dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč, individualiziran program, mnenja učiteljev, ...
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, dodatna strokovna pomoč, dodatna strokovna pomoč kot učna pomoč, individualiziran program, mnenja učiteljev
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1257; Prenosov: 114
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Vanja Riccarda Kiswarday, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Teorija rezilientnosti preučuje dejavnike, ki večajo učinkovitost posameznika pri preseganju ovir, ki se v obdobju odraščanja povezujejo s šolanjem. Spodbujanje razvoja rezilientnosti je najučinkovitejše, ko poteka neposredno prek izkustvenega učenja. Literatura kot ključne dejavnike izpostavlja: vključujoče, varno in skrbno učno okolje, ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča samostojno in aktivno participacijo. Te dejavnike poudarjajo tudi sodobna didaktično-metodična načela, zato nas je zanimalo, v kolikšni meri rezilientnost v šoli spodbujajo slovenski učitelji, čeprav s teorijo rezilientnosti niso seznanjeni. Oblikovali smo Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju in ga evalvirali na vzorcu 429 učiteljev različnih strokovnih profilov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna... ...ki postavlja realno visoka pričakovanja, zagotavlja ustrezno pomoč in podporo, razvija vseživljenjske kompetence ter omogoča...
Ključne besede: učna uspešnost, učno okolje, rezilientnost, napredovanje, učenci, učna pomoč, učitelji, strokovna usposobljenost
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1436; Prenosov: 16
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Strokovna pomoč pri učenju slovenščine za učence migrante: izkušnje osnovnošolskih učiteljev
Anja Žuran, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sistem, priseljenci, slovenščina kot drugi jezik, dodatna učna pomoč pri učenju slovenščine, ...
Ključne besede: učenci, vzgojno-izobraževalni sistem, priseljenci, slovenščina kot drugi jezik, dodatna učna pomoč pri učenju slovenščine
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 484; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Evalvacija dodatne učne pomoči
Urška Adamič, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učne težave, učna pomoč, Medobčinsko društvo prijateljev mladine Sežana, osnovna...
Ključne besede: učne težave, učna pomoč, Medobčinsko društvo prijateljev mladine Sežana, osnovna šola, evalvacija
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 717; Prenosov: 69
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
Ana Banovec, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pouk, učna sredstva, učne težave, učna pomoč, dopolnilni pouk,...
Ključne besede: pouk, učna sredstva, učne težave, učna pomoč, dopolnilni pouk
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 319; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
Lara Sandić, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... učna uspešnost, družinsko okolje, pomoč, starši, starejši bratje...
Ključne besede: učna uspešnost, družinsko okolje, pomoč, starši, starejši bratje in sestre, računalnik
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 386; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Poslovni načrt izobraževalno-svetovalnega podjetja
Maja Kostadinovski, 2017, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...poslovna ideja, poslovni načrt, učna pomoč, delavnice, svetovanje, ...
Ključne besede: poslovna ideja, poslovni načrt, učna pomoč, delavnice, svetovanje
Objavljeno: 20.04.2018; Ogledov: 426; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)

10.
Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju
Zlata Grofelnik, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...avtizem, pomen igre, učenje veščine igranja, učna pomoč v vrtcu, inkluzija...
Ključne besede: avtizem, pomen igre, učenje veščine igranja, učna pomoč v vrtcu, inkluzija
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 135; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (354,51 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici