Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Complex demands on teaching require innovation
2000, zbornik

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...poučevanje, učne metode, učni proces, didaktika, mišljenje, študij, izobraževalni sistemi, aplikacija,...
Ključne besede: poučevanje, učne metode, učni proces, didaktika, mišljenje, študij, izobraževalni sistemi, aplikacija, ustvarjalnost, kreativnost, spremembe, razvoj, interakcije, podjetništvo, management, posvetovanja, zborniki, metode, primeri, case study, tehnika, zaznavanje, mednarodne organizacije, mednarodna kooperacija, teamsko delo, multimedia, inovativno poslovanje, multidisciplinarni vidik, Internet, informacijska tehnologija, izobraževanje, simulacija, simulacijski modeli
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1148; Prenosov: 7
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji
Marija Pisk, Marina Volk, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Matematika v osnovni šoli je predmet, pri katerem lahko učitelj ponudi učencu veliko samostojnega odkrivanja in razmišljanja. Takšno učenje otroka miselno in čustveno aktivira ter mu daje zadovoljstvo ob novih odkritjih. Prispevek obravnava spremljanje aktivnosti učencev med učnim procesom pri pouku matematike. Učenec, ki je pri pouku aktiven, si z raznolikimi dejavnostmi in samostojnim odkrivanjem gradi trajno in uporabno znanje. Pomembno je odkriti, kako meriti učenčevo aktivnost in njene učinke, saj lahko to učitelja usmerja v to, da pogosteje uporabi oblike in metode dela, ki pripeljejo do večje angažiranosti učencev za šolsko delo in posledično do vseživljenjskega učenja. V teoretičnem delu so opredeljeni učna aktivnost v smislu učenčevega vložka v obliki lastne aktivnosti med poukom ter kazalniki, po katerih prepoznamo aktivnost med učnim procesom. Spremljali smo aktivnost 370 učencev v različnih oddelkih med izvajanjem nastopov študentov razrednega pouka pri matematiki. Za namen spremljanja aktivnosti je bil izdelan opazovalni list z osnovnimi kazalniki aktivnosti med učnim procesom. V opazovanje in beleženje opazovanj so bili vključeni študentje, ki so opazovali nastope kolegov študentov, in mentorici. Dejavnost učencev je bila opazovana po posameznih etapah pouka, saj je tako študent, ki je nastop izvajal, dobil takojšnjo povratno informacijo o tem, v kateri fazi učnega procesa so bili učenci najbolj pasivni oziroma aktivni. Predstavljeni so zbrani rezultati, mnenja študentov o aktivnem učenju in poučevanju ter zabeležki mentoric o učinkovitih oblikah in metodah dela pri izvajanju nastopov študentov pri predmetu didaktika matematike.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... učni proces, aktivnost učencev, motivacija, spremljanje, pokazatelji učenčeve...
Ključne besede: učni proces, aktivnost učencev, motivacija, spremljanje, pokazatelji učenčeve aktivnosti, poučevanje in učenje matematike
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2119; Prenosov: 37
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami
Veronika Grm, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...otroci s posebnimi potrebami, učitelji razrednega pouka, učni proces, ovire, ...
Ključne besede: inkluzivno izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, učitelji razrednega pouka, učni proces, ovire
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1249; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Eda Patru, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces...
Ključne besede: likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 708; Prenosov: 101
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici