Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The customer marketing method
Jay Curry, 2000, priročnik

Opis: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanj... ...prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi, ...
Ključne besede: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1365; Prenosov: 25
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Zavržena hrana v gospodinjstvih: vzroki za nastanek in možnosti za ukrepanje
Katarina Adamič, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zavržena hrana, vedenje potrošnika, odnos potrošnika do hrane, zmanjševanje količin...
Ključne besede: zavržena hrana, vedenje potrošnika, odnos potrošnika do hrane, zmanjševanje količin zavržene hrane
Objavljeno: 31.07.2018; Ogledov: 462; Prenosov: 43
.pdf Polno besedilo (784,87 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici