Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Pedagoška psihologija
Sonja Čotar Konrad, 2010, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1916; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
A synthesis of recent studies of the situational test of emotional management
Sonja Čotar Konrad, Richard D. Roberts, 2015, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: čustvena inteligenca, medkulturne primerjalne študije, STEM, veljavnost, emotional intelligence, validity, STEM
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1462; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
Sonja Čotar Konrad, Anja Valenčić, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Glavni namen raziskave je ugotoviti, ali obstajajo razlike v pogostosti pojavljanja posameznih sociometričnih položajev in struktur otrok glede na starostno kombinirane in starostno homogene skupine. Raziskovanje je potekalo v časovnem obdobju dveh mesecev in je temeljilo na neslučajnostnem, namenskem vzorcu petih starostno homogenih in petih starostno kombiniranih skupin. Podatke smo pridobili s pomočjo kvantitativne tehnike sociometrične preizkušnje, intervjujev vzgojiteljic za pridobitev opisov osebnostnih lastnosti ter anketnega vprašalnika za starše. V empiričnem delu smo na osnovi sociometrične preizkušnje želeli ugotoviti, ali obstajajo razlike v medsebojni povezanosti med starostno homogenimi in starostno kombiniranimi skupinami. Rezultati raziskave so pokazali, da se v starostno homogenih skupinah pojavlja več priljubljenih in več zavrnjenih otrok. Te skupine imajo tudi večji indeks kohezivnosti ter ugodnejšo strukturo skupine v primerjavi s starostno kombiniranimi skupinami. Starejši otroci v starostno kombiniranih skupinah izbirajo med otroki podobne starosti, medtem ko so mlajši otroci izbirali starejše. Posledično to privede do ugotovitve, da so mlajši otroci v večini prezrti, medtem ko se med priljubljene otroke uvrstijo le starejši. Ob analizi sociogramov skupin smo ugotovili, da so mlajši otroci v starostno kombiniranih skupinah v večini osamljeni.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolski otroci, sociometrični položaj, starostno kombinirane skupine, starostno homogene skupine
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1111; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Čustvena izraznost predšolskega otroka in njegove družine
Tjaša Nemec, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: čustvena klima, čustvena izraznost, predšolski otroci, čustva, družina, zaznavanje čustev
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1836; Prenosov: 104
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Rutar, Sonja Čotar Konrad, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Izhajajoč iz spoznanj Korthagna (2004), da za uspešno poklicno delovanje niso dovolj izključno pridobljene kompetence, pač pa tudi reflektiranje svojega poklicnega poslanstva in identitete, samoizpraševanje o lastnem doživljanju poklica, prepričanjih in vrednotah ter razlogih za opravljanje poklica, nas je zanimal vsebinski vidik vodene refleksije kot aktivne konstrukcije in rekonstrukcije poklicne identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z realističnim pristopom (Korthagen 2001) smo na podlagi kvalitativne študije ugotavljali razlike med zaznavami mentorjev in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja. V raziskavi je sodelovalo 50 študentov prvega letnika programa predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete in 50 mentorjev študentom na praksi v javnih vrtcih po Sloveniji. Ugotavljamo, da študentje v primerjavi z mentorji pogosteje izražajo potrebe, ki so v povezavi s konkretnimi procesnimi znanji. Odgovori mentorjev so po drugi strani bolj splošni, vsebinsko manj opredeljeni, poklicna kompetentnost pa je pogosto utemeljena z dosedanjimi delovnimi izkušnjami. Študija pomembno prepoznava tudi potrebe po znanju s posameznih vsebinskih področij in posledično ponuja možnost za revidiranje dodiplomskih študijskih programov in pripravo programov dodatnega strokovnega usposabljanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vzgojiteljeva poklicna identiteta, poklicna kompetentnost, refleksija, predšolska vzgoja, študenti, mentorji
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1763; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Konfliktnost med mladostniki in starši
Sonja Čotar Konrad, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: Problematika konfliktnosti med mladostnikom in starši je kljub porastu števila raziskav v tujini v Sloveniji še vedno relativno neraziskano področje. Aktualnost konfliktov v družini odraža tudi naraščajoče število agresivnih izražanj družinskih sporov v slovenski družbi, ki s tem dnevno postavlja znanost pred nove strokovne izzive. V članku najprej opredelimo konfliktnost v družini in pojem ločimo od drugih sorodnih pojmov. Prispevek prinaša tudi pomembna teoretična in empirično podprta izhodišča za razumevanje razlogov konfliktnosti v družini, natančneje konfliktnosti med mladostnikom in starši. Kritično predstavljamo razvojno psihološki vidik konfliktov med mladostnikom in starši, kjer soočamo in ocenjujemo štiri danes aktualne možne perspektive razvojno-psihološke razlage konfliktnosti: psihoanalitični vidik, socio-biološki, kognitivno razvojni in socio-relacijski vidik. Nazadnje pa v prispevku osvetlimo konfliktnost med mladostniki in starši kot element spremembe celotnega družinskega sistema skozi prizmo soočanja družine s stresom v skladu s Burr-Kleinovim modelom in omenjen model ovrednotimo na osnovi hipotetično predstavljenega primera delovanja družine.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: konflikti, družinski odnosi, mladostniki, starši, stres
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1384; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Tina Bradač, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: čustva, čustvena kompetentnost, čustvena izraznost, starši, predšolski otroci
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1109; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Prepričanja vzgojiteljic glede uporabe otroške risbe v vrtcu
Aneja Grča, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: otroška risba, likovno izražanje otrok, uporaba otroške risbe, prosta risba, izražanje čustev v risbi
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1449; Prenosov: 26
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
Telesni dotik pri malčkih
Tjaša Mrhar, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: telesni dotik, predšolski otroci, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, pomen dotika, pogostost dotika, cilj uporabe dotika
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1032; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Recognizing giftedness in young preschool children presents an important challenge to all educators. Because giftedness needs nurturing, the aim of the research was to emphasize the importance of gifted children's right to adequate educational opportunities, which will stimulate the optimal development of their potentials. In order to achieve the latter, appropriately qualified preschool teachers are needed, in both diagnostic (the identification of the preschool gifted children) and educational field. The main purpose of the study (N=180) was to analyse professional qualifications and attitudes of preschool teachers in the area of identifying and working with gifted children from age 2 to age 6. The non-experimental causal method was used. The results of the research in Slovenia show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning working with gifted children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with them; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna usposobljenost
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1346; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici