Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
Špela Fon, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tuji jeziki, predhodno znanje, učenje in poučevanje, zgodnje učenje in poučevanje, prvo triletje osnovne šole
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1605; Prenosov: 113
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcu
Martina Jensterle, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tuj jezik, zgodnje učenje angleškega jezika, motivacija, otrokov govorni razvoj, stopnje razvoja, učenje, igra, gibanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1812; Prenosov: 111
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Students' attitudes towards their EFL lessons and teachers: a retrospective study
Mojca Žefran, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: The article investigates attitudes towards English as a foreign language (EFL) by focusing on retrospective accounts of higher-education students' experience with learning English. The first part looks at individual factors affecting foreign language (FL) learning, such as attitudes towards FL learning and FL anxiety. The second part presents the results of a study conducted among students of the Faculty of Health Sciences at the University of Primorska. The main aim of the study was to identify students' attitudes towards their past EFL lessons and teachers and students' FL anxiety level. The results show that anxiety is a serious problem and that students exhibit alarmingly negative attitudes towards EFL lessons and teachers.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: learning anxiety, foreign language anxiety, attitudes towards foreign language instruction, attitudes towards EFL teachers, English language
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1262; Prenosov: 21
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Gibanje kot spodbuda in motivacija pri spoznavanju angleškega jezika
Karmen Umek, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolsko obdobje, gibanje, angleški jezik, medpodročno povezovanje, celostni razvoj otroka
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1736; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Creativity in Routine?
Silva Bratož, Mojca Žefran, 2014, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Najdeno v: osebi
Ključne besede: učenje tujega jezika, podporne strategije, rutina, ustvarjalnost
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1789; Prenosov: 15
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Povzetki diplomskih nalog v slovenščini in angleščini: kontrastivni vidik
Mojca Žefran, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Članek prikazuje analizo slovenskih in angleških povzetkov diplomskih del študentov Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem. Prvi del je posvečen teoretičnemu pregledu značilnosti strokovnih in znanstvenih besedil in se osredotoči na značilno strukturo znanstvenih besedil, ki sledijo vzorcu besedila problem-rešitev, kot ga je opredelil Hoey (2001). Nato poskuša razjasniti razlike med izvlečki in povzetki v slovenskih in angleških znanstvenih besedilih. Več avtorjev (Novak in Godec 2003; Kolin 2004) se strinja, da je pri razlikovanju med izvlečki in povzetki še vedno veliko nejasnosti, izraza pa se pogosto napačno uporabljata kot sopomenki. V drugem delu so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, ki temelji na modelu Translation quality assesment (House 1997, 2004) in smernicah za stilistično analizo besedil (Bratož 2004). Analiziranih je bilo 20 povzetkov diplomskih del študentov študijskega programa Razredni pouk na UP PEF. Povzetki in njihovi angleški prevodi so bili analizirani z vidika štirih ravni: diskurzno-funkcijske (struktura, fraze, značilne za besedilno vrsto), semantično-leksikalne (strokovno besedišče), skladenjsko-morfološke (slovnične strukture) in slogovno-pragmatične (stopnja formalnosti). Najpomembnejši cilj je bilo ugotoviti, katere so najpogostejše težave študentov pri pisanju povzetkov v slovenščini in posebej pri prevajanju teh v angleščino. Rezultati so pokazali, da so imeli študenti največ težav pri prevajanju strokovnega besedišča s področja izobraževanja, pri prevajanju slovničnih struktur in pri slogu pisanja. Analiza podaja podlago za dopolnitev smernic za pisanje povzetkov diplomskih del. To bi pripomoglo h kakovosti zaključnih del na UP PEF, saj bi študenti pridobili dodatne kompetence za pisanje znanstvenih besedil, kar je ključnega pomena v vseh akademskih poklicih, kjer je to domala neizogibno.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: izvlečki, povzetki, strokovna in znanstvena besedila, vrednotenje kakovosti prevoda
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1496; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
Majda Cencič, Mojca Žefran, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tesnobnost, pouk, angleški jezik, usvajanje tujega jezika
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1673; Prenosov: 19
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Motivacija učencev 4. razreda osnovne šole za učenje angleščine
Ula Čebela, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: tuji jeziki, angleščina, stališča, integrativna motivacija, instrumentalna motivacija, tujejezikovni pouk, tesnobnost
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 1822; Prenosov: 101
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici