Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 88
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Sandra Kadum-Bošnjak, 2013, doktorska disertacija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: matematika, poučevanje, špuk matematika, sistemska ureditev, osnovna šola, izobraževanje, nadarjeni učenci, učitelji, strokovni sodelavci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2399; Prenosov: 86
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Z igro v svet matematike
Katja Chiappolini, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: otroki, otroške igre, dejavnost, matematika v vrtcu
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2652; Prenosov: 190
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
Karmen Zaletelj, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, notranja in zunanja motivacija, razvojna stopnja otrok, matematične zgodbe, matematika
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4018; Prenosov: 215
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Razvijanje različnih pismenosti
2011, znanstvena monografija

Najdeno v: osebi
Ključne besede: matematična pismenost, naravoslovna pismenost, glasbena pismenost, funkcionalna pismenost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2497; Prenosov: 68
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Matematične didaktične igre v vrtcu
Ines Poplašen, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolski otroki, otroške igre, didaktične igre, matematika v vrtcu, učenje skozi igro
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 14449; Prenosov: 1874
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Zakaj poučevati matematiko
Darjo Felda, Mara Cotič, 2012, pregledni znanstveni članek

Opis: Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1432; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
Mara Cotič, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: pismenost, matematična pismenost, realistični problemi, Pouk matematike
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1763; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)

8.
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Mara Cotič, Sanela Mešinović, Darjo Felda, Blaž Simčič, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: matematika, geometrija, geometrijski problemi, učni pripomočki, vizualizacija, geoplošča
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1803; Prenosov: 18
URL Polno besedilo (0,00 KB)

9.
10.
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel, 2005, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: statistika, startegija reševanja, poučevanje statistike, model poučevanja, obdelava podatkov
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1261; Prenosov: 20
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici