Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Danila Lokarja Ajdovščina
Barbara Šelj, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbene sposobnosti, elementi glasbenega jezika, otrok in glasba
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1132; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Elvire Vatovec Prade
Ester Korelič, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbene sposobnosti, elementi glasbenega jezika, otrok in glasba
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1151; Prenosov: 46
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Zvočno zavedanje učencev 1. in 2. razreda osnovne šole Dobravlje - podružnična šola Skrilje
Andreja Rustja, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zvočno zavedanje, glasbena vzgoja, glasbeni razvoj, glasbene sposobnosti, otrok in glasba
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1479; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Priprava in izvedba glasbene pravljice pri predmetu glasbena umetnost na razredni stopnji osnovne šole
Tamara Pucer, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: glasba, glasbene pravljice, Peter Klepec, uprizoritev
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2107; Prenosov: 141
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Primerjava slovenskega učnega načrta z italijanskimi smernicami za predmet glasbena umetnost
Maddalena Mura, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: učni načrti, glasbena umetnost, Slovenija, Italija, primerjava
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1241; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Pomen glasbenih aktivnosti učencev
Barbara Kopačin, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Rezultati raziskav ugotavljajo, da so glasbene aktivnosti otrok (v predšolskem in šolskem obdobju) pri glasbenem pouku pomembne. Pri izvajanju različnih glasbenih dejavnosti se pri otrocih, poleg glasbenih, spontano razvijajo splošne osebnostne lastnosti, kot so sposobnost zaznavanja, pozornosti, motorične spretnosti, jezikovne komunikacije, socialnega vedenja in znanja. Pravilno izbrane glasbene vsebine in dejavnosti (poslušanje, izvajanje in ustvarjanje) so povezane tudi z otrokovim estetskim, moralnim, telesnim in intelektualnim razvojem (Campbell 2004; Čebulc 2009; Denac 2002; Habe 2006; Günther 1998; Sicherl-Kafol 2001; Slosar 2002). Z različnimi glasbenimi aktivnostmi namerno izzovemo in vodimo raznovrstne psihološke procese, ki pomembno vplivajo na vsa področja otrokovega razvoja in počutja ter usmerjajo njegove dejavnosti. Glasbene aktivnosti pomembno prispevajo k večji splošni uspešnosti učencev pri pouku, k njihovemu splošnemu razvoju in počutju, vplivajo na razvoj učenčeve čustvene stabilnosti, ustvarjalnosti, socialnosti, ekstra-/ introvertiranosti, psihomotorike, zbranosti in usmerjene pozornosti, motivacije, samozavesti in samopodobe, uspešnosti učenja, inteligentnosti in logičnega mišljenja. Glasba je tudi sredstvo za omiljenje različnih nevroz, za sproščanje, odpravljanje stresnih situacij in za izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave (Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med izvajanjem in aktivnim sodelovanjem učencev pri glasbenih dejavnostih zelo pomembne za splošno uspešnost pri pouku in uspešnost pri posameznih predmetih (slovenski jezik, matematika, športna vzgoja, tuj jezik) ter inteligentnost.
Najdeno v: osebi
Povzetek najdenega: ...izboljšanje počutja učencev (Slosar 1999). Rezultati raziskave ( Kopačin 2011) so potrdili, da so povezave med...
Ključne besede: glasbene aktivnosti, uspešnost pri pouku, inteligentnost, vedenjski vzorci
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1404; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)

7.
8.
Medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih
Barbara Kopačin, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Inteligentnost postaja vse bolj zaželena človekova lastnost, zato ji znanstveniki z različnih področij posvečajo veliko pozornosti. Nas je zanimala medsebojna povezanost inteligentnosti, glasbenih aktivnosti in družinskega okolja pri devetošolcih. Povezanost smo ugotavljali z razlikami v dosežkih učencev pri merjenju eduktivnih komponent splošnih intelektualnih sposobnosti s standardnimi progresivnimi matricami (SPM). Rezultati raziskave so potrdili, da so inteligentnost, glasbene aktivnosti in družinsko glasbeno okolje medsebojno pomembno povezani. V raziskavi je sodelovalo 177 naključno izbranih devetošolcev iz šestih primorskih osnovnih šol.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: inteligentnost, glasba, glasbena vzgoja, glasbene dejavnosti, družina
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1055; Prenosov: 23
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
10.
Sprejemanje brane in glasbene pravljice
Tamara Pucer, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: brane pravljice, glasbene pravljice, Peter Klepec, glasbena umetnost, medpredmetne povezave
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 398; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici