Ključne besede: glasba, motnja avtističnega spektra, metoda poučevanja klavirja, glasbene dejavnosti, pozornost, prilagajanjaObjavljeno v RUP: 24.07.2020; Ogledov: 1895; Prenosov: 56 Celotno besedilo (1,41 MB)
Ključne besede: opismenjevanje, začetno opismenjevanje, proces opismenjevanja, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, didaktični materialObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1401; Prenosov: 103 Celotno besedilo (1,41 MB)
Ključne besede: individualna ali skupinska oblika pomoči, dejavnosti s pomočjo terapevtskega psa, socialne veščine, bralne veščine, samopodobaObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1796; Prenosov: 130 Celotno besedilo (3,36 MB)
Ključne besede: avtistična motnja, predšolsko obdobje, polnočutni otroci, socialne igre, socialne zgodbe, inkluzija, socialne veščineObjavljeno v RUP: 31.01.2018; Ogledov: 2645; Prenosov: 209 Celotno besedilo (1,40 MB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, zgodnje identifikacije, individualizirani programi, pravica do inkluzije, timsko delo in sodelovanje, podporne oblikeObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3659; Prenosov: 214 Celotno besedilo (1,37 MB)