Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
Marinka Primožič, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolska stopnja, nadarjeni otroci, značilnosti, odkrivanje, oblike dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2353; Prenosov: 380
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
Nika Mlakar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni otroci, program NTC učenja, predšolsko obdobje, zgodnje spodbujanje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2188; Prenosov: 237
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
4.
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1495; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Recognizing giftedness in young preschool children presents an important challenge to all educators. Because giftedness needs nurturing, the aim of the research was to emphasize the importance of gifted children's right to adequate educational opportunities, which will stimulate the optimal development of their potentials. In order to achieve the latter, appropriately qualified preschool teachers are needed, in both diagnostic (the identification of the preschool gifted children) and educational field. The main purpose of the study (N=180) was to analyse professional qualifications and attitudes of preschool teachers in the area of identifying and working with gifted children from age 2 to age 6. The non-experimental causal method was used. The results of the research in Slovenia show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning working with gifted children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with them; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna usposobljenost
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1361; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: In this paper, main problems regarding preschool teacher's subjective theories, problems and professional development in working with gifted children are presented. The results of the empirical research show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning identifying and working with gifted young children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with gifted children; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education. In addition to various possibilities of further education and in-service training, there are some issues that should be arranged on the national level, e. g.: empowering preschool teachers; providing teaching materials, teaching aids and special - didactic recommendations; shorter training workshops and others
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna (ne)usposobljenost, težave, subjektivne teorije
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1401; Prenosov: 201
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Didaktične igre za nadarjene
Mojca Ipavec, Lea Pucer, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: nadarjenost, potencialna nadarjenost, otroci, učenci, spodbudno učno okolje, didaktične igre
Objavljeno: 17.01.2018; Ogledov: 398; Prenosov: 71
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
Keli Gorela, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: predšolski otroci, potencialno nadarjeni, starši, zaznavanje, spodbujanje
Objavljeno: 31.01.2018; Ogledov: 608; Prenosov: 93
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici