Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Analiza prepoznavnosti izbrane blagovne znamke v Sloveniji : magistrska naloga
Ana Gril, 2023, magistrsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, šport, prepoznavnost, osebna blagovna znamka, trženje
Objavljeno v RUP: 06.07.2023; Ogledov: 900; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

6.
7.
8.
9.
Marketing management and innovations : challenges and opportunities in the marketplace
Tina Vukasovič, 2016, predgovor, uvodnik, spremna beseda

Ključne besede: consumers, functional foods, young consumers, market research
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 774; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (39,99 KB)

10.
Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Tina Vukasovič, Robert Ružman, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Sodobna organizacija potrebuje kot temelj svojega uspešnega delovanja jasno zastavljeno vizijo, vrednote zaposlenih in visoke, vendar dosegljive poslovne cilje, ki temeljijo na visoki stopnji vključevanja zaposlenih v organizacijo in na osnovi njihovega sodelovanja. Znanje, sposobnosti ter izkušnje, ki jih zaposleni posedujejo, so močni argumenti uspešne organizacije, vendar ni vseeno, s kakšnimi čustvi so ti argumenti izraženi v sami praksi. Raziskava nakazuje, da anketirani čustveni inteligentnosti pripisujejo velik vpliv na uspešnost organizacije. Čustvena inteligenca pripomore tako k boljši delovni uspešnosti kot tudi k boljšemu telesnemu počutju in čustveni stabilnosti zaposlenih.
Ključne besede: čustvena inteligenvca, znanje, zapsoleni, empatija, organizacije
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 4723; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (121,42 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici