1. |
2. |
3. |
4. Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostovMarko Kukanja, 2017, znanstvena monografija Opis: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja. Ključne besede: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 986; Prenosov: 24 Celotno besedilo (2,61 MB) |
5. |
6. |
7. Dojemanje yield menedžmenta s strani gostov hotela X : zaključna projektna nalogaJerneja Lešnik, 2011, diplomsko delo Ključne besede: hotelirstvo, hoteli, poslovanje, uspešnost, cene, yield menedžment, ankete, analize, zaključne projektne naloge Objavljeno v RUP: 05.02.2021; Ogledov: 1056; Prenosov: 46 Celotno besedilo (701,15 KB) |
8. |
9. |
10. |