Ključne besede: razvoj blagovne znamke, SBFunnel, gradniki, start-up podjetje, premoženje blagovne znamkeObjavljeno v RUP: 02.09.2021; Ogledov: 1922; Prenosov: 97 Celotno besedilo (626,51 KB)
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamkoObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2463; Prenosov: 285 Celotno besedilo (2,12 MB)
Ključne besede: lastna blagovna znamka, SBFunnel, gradniki, spletna pojavnost, svetovni spletObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2723; Prenosov: 256 Celotno besedilo (1,06 MB)