Ključne besede: etnocentrizem, potrošniški etnocentrizem, potrošnik, dejavniki, analiza kampanj, raziskavaObjavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 961; Prenosov: 32 Celotno besedilo (1,09 MB)
Ključne besede: marketing, etnocentrizem, kmetijski marketing, CETSCALE, nacionalne oglaševalske kampanjeObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2094; Prenosov: 61 Celotno besedilo (633,43 KB)
Ključne besede: vedenje porabnikov, življenjski slogi, ekonomski etnocentrizem, država izvora, študentiObjavljeno v RUP: 20.04.2018; Ogledov: 3243; Prenosov: 107 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: etnocentrizem, potrošniki, kampanja, kmetijsko-živilska industrija, kakovost, cenaObjavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3292; Prenosov: 105 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...