1.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovahNataša Vrčon-Tratar,
Boris Snoj, 2002, objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Opis: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Ključne besede: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3906; Prenosov: 112
Povezava na celotno besedilo