Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Imidž države kot turistične destinacije
Aleksandra Brezovec, 2001, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2171; Prenosov: 78
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ugled kot strateška prednost šole
Cvetka Dietner Krajnc, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti, ...
Ključne besede: šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1853; Prenosov: 32
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Zadovoljstvo odjemalcev z blagovnimi znamkami osebnih vozil
Petra Klavžar, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava,...
Ključne besede: blagovna znamka, imidž, identiteta, Opel, Renault, zadovoljstvo odjemalcev, tržna raziskava, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1943; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Foreign tour operators and travel agents knowledge of a potential tourism destination
Ivo Mulec, Nicholas Wise, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Vojvodina is an autonomous region of Serbia, and has the potential to become a successful tourism destination. Twenty years of changes have elapsed since the disintegration of Yugoslavia, and destination planners in Vojvodina are now looking to accommodate visitors and generate service related jobs. The method for collecting data was through survey responses from those in the travel industry. The objective for conducting this research is to analyze the knowledge and awareness of the developing destination of Vojvodina. From here, it is possible to get a sense of the regionʼs awareness, and role tour operators and travel agents act as opinion makers in promoting destinations to their clientele. Results suggest that Vojvodina is not known as a tourism destination among foreign travel experts; furthermore, this would suggest that their clientele base is not informed of this region of Serbia as a tourism destination. Although not known, this is better than having a negative image. With a non-image, tour operators and travel agents then have the ability to creatively market and promote an image that will generate further awareness of the Vojvodina region as an emerging tourism destination.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina, ...
Ključne besede: turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1174; Prenosov: 39
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza,...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1874; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Pozicioniranje blagovne znamke Mister Nut
Nataša Markelj, 2005, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela, ...
Ključne besede: panoga, analiza, oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1871; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
Bernard Osvald, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sponzorstvo, donatorstvo, zavedanje, imidž, sponzorska pogodba, učinkovitost sponzorstva, tržno komuniciranje, diplomska...
Ključne besede: sponzorstvo, donatorstvo, zavedanje, imidž, sponzorska pogodba, učinkovitost sponzorstva, tržno komuniciranje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1606; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici