1. |
2. Services marketing : people, technology, strategyChristopher H. Lovelock, 2001, učbenik za višje in visoke šole Opis: Services marketing : people, technology, strategy Ključne besede: trženje, marketing, storitve, servisi, vrednotenje, vodenje, poslovodni delavci, poklicna uspešnost, strategija, strategija trženja, trg, cene, dodana vrednost, potrošnik, komuniciranje, kvaliteta Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4084; Prenosov: 108 Povezava na celotno besedilo |
3. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, pregledno delo Opis: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Ključne besede: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 10344; Prenosov: 481 Povezava na celotno besedilo |
4. |
5. Kvaliteta in kvantiteta storitev računovodskih servisovAlenka Žebovec, 2009, diplomsko delo Ključne besede: računovodstvo, računovodski servisi, storitve, kakovost, strokovnost, zaposleni, osebnostne lastnosti, zakonodaja, cene, informacijski sistem Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3828; Prenosov: 110 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |