Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
Eda Patru, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces...
Ključne besede: likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 879; Prenosov: 128
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Pouk likovne umetnosti v slovenskih in finskih osnovnih šolah
Maja Kejžar, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...otrokov razvoj, slovenski in finski šolski sistem, učni načrt za likovno umetnost... ...likovna umetnost, osnovna šola, otrokov razvoj, slovenski in finski...
Ključne besede: likovna umetnost, osnovna šola, otrokov razvoj, slovenski in finski šolski sistem, učni načrt za likovno umetnost
Objavljeno: 01.01.1970 01:00:00; Ogledov: 79; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (455,97 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici