Ključne besede: predšolsko obdobje, zgodnje učenje angleščine, gibalne aktivnosti, športne aktivnosti, elementarne igre, medpodročno povezovanjeObjavljeno v RUP: 24.10.2022; Ogledov: 878; Prenosov: 54 Celotno besedilo (883,01 KB)
Ključne besede: frontalni pouk, pristop obrnjene učilnice, učne oblike, pouk, učenje angleščine kot tujega jezikaObjavljeno v RUP: 02.02.2022; Ogledov: 1536; Prenosov: 96 Celotno besedilo (1,77 MB)
Ključne besede: pristop CLIL, učenje angleščine na razredni stopnji, stališča učiteljev, matematika v osnovni šoli, učni načrtObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1592; Prenosov: 107 Celotno besedilo (1,22 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje angleščine, branje in bralna pismenost, ekstenzivno branje, spodbujanje branja, tiho branje, DEARObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1691; Prenosov: 105 Celotno besedilo (917,49 KB)
Ključne besede: tujejezikovni pouk, zgodnje učenje angleščine, načrtovanje dejavnosti, gibalne dejavnosti, učinkovitost gibalnih elementovObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2038; Prenosov: 92 Celotno besedilo (1,35 MB)
Ključne besede: Pristop CLIL, zgodnje učenje angleščine, celostno učenje, motivacija, spoznavanje okoljaObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2766; Prenosov: 137 Celotno besedilo (1,69 MB)
Ključne besede: umetnostno besedilo, zgodnje poučevanje angleščine, prilagajanje umetnostnih besedil, učenje skozi zgodbe, celostno učenjeObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2906; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1,64 MB)
Ključne besede: branje v nadaljevanjih, pripovedovanje zgodb, zgodnje učenje angleščineObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3070; Prenosov: 113 Celotno besedilo (1,52 MB)
Ključne besede: slikanice, branje, literatura, besedišče v tujem jeziku, zgodnje učenje angleščineObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 4078; Prenosov: 167 Celotno besedilo (1,95 MB)