Ključne besede: travnik, predšolski otroci, narava, izkustveno učenje, veččutno učenjeObjavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1285; Prenosov: 86 Celotno besedilo (4,10 MB)
Ključne besede: tipna slikanica (tipanka), slepi in slabovidni otroci, glasbena umetnost, Orffovi instrumenti, veččutno učenjeObjavljeno v RUP: 26.03.2021; Ogledov: 1183; Prenosov: 57 Celotno besedilo (2,44 MB)
Ključne besede: senzorna integracija, veččutno učenje, otroci, posebne potrebe, posebnosti v razvoju, inkluzijaObjavljeno v RUP: 02.03.2021; Ogledov: 1053; Prenosov: 75 Celotno besedilo (750,68 KB)
Ključne besede: učno okolje, učni stili, veččutno učenje, učenci, matematikaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1205; Prenosov: 105 Celotno besedilo (1,52 MB)
Ključne besede: cerebralna paraliza, inkluzija, veččutno učenje, prostorske sposobnosti, orientacija v prostoruObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1514; Prenosov: 65 Celotno besedilo (499,20 KB)
Ključne besede: kamišibaj, tipne slikanice, didaktične igre, slepi in slabovidni, didaktični pripomočki, veččutno učenjeObjavljeno v RUP: 20.07.2020; Ogledov: 2131; Prenosov: 143 Celotno besedilo (4,44 MB)
Ključne besede: otroci z motnjami v duševnem razvoju, prostorska orientacija, reprezentacija prostorskih pojmov, konkreten nivo, simbolni nivo, slikovni nivo, veččutno učenjeObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 2067; Prenosov: 112 Celotno besedilo (7,95 MB)
Ključne besede: veččutno učenje, spodbudno učno okolje, model VAKOG, učni stili, neumetnostno besediloObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1768; Prenosov: 83 Celotno besedilo (1,15 MB)
Ključne besede: komunikacijski model književne vzgoje, veččutno učenje, kurikularne smernice, zamejstvo, dvojezičnost, učni stili, model VAKOGObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 6436; Prenosov: 138 Celotno besedilo (1,10 MB)
Ključne besede: interaktivna škatla, slepi in slabovidni otroci, učenje naravoslovja in družboslovja, pripomočki za slepe in slabovidne otroke, veččutno zaznavanje slepihObjavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 1900; Prenosov: 90 Celotno besedilo (2,05 MB)