Ključne besede: spletni vplivneži, družbena omrežja, vplivnostno trženje, internetno trženje, snovanje strategije, oglaševanje, govorice od ust do ustObjavljeno v RUP: 09.04.2024; Ogledov: 208; Prenosov: 11 Celotno besedilo (692,25 KB)
Ključne besede: socialna omrežja, mladostniki, pozitivna samopodoba, negativna samopodoba, vplivnežiObjavljeno v RUP: 10.11.2022; Ogledov: 1397; Prenosov: 109 Celotno besedilo (812,24 KB)
Ključne besede: mediji, kapitalizem, potrošništvo, vplivneži, potrošniške navade, zaključna delaObjavljeno v RUP: 11.02.2022; Ogledov: 1285; Prenosov: 33 Celotno besedilo (471,52 KB)
Ključne besede: komunikacija, trženje, družbena omrežja, vplivneži, blogerji, knjižni trg, knjige, slovensko založništvo, magistrske nalogeObjavljeno v RUP: 09.02.2022; Ogledov: 1126; Prenosov: 39 Celotno besedilo (1,83 MB)
Ključne besede: družbena omrežja, vplivneži, turistična destinacijaObjavljeno v RUP: 07.05.2021; Ogledov: 1135; Prenosov: 55 Celotno besedilo (292,29 KB)